03 decembrie, 2012

BOOMBASTIC GOSH XXL Volume Mascara

Posibil sa va fi saturat de atatea postari despre produse GOSH care-au umplut in ultimul timp blogosfera, dar, totusi o sa va spun si parerea mea despre rimelul pe care l-am primit si caruia chiar nu puteam sa nu-i dedic o postare.
De cand am primit acest rimel, mi-am zis ca sigur n-o sa-mi placa din cauza periutei imense pe care o are. Nu-mi plac sub nicio forma rimelurile care au genul asta de periuta, mai ales daca este din plastic, cum este si aceasta.
Acest rimel nu conteneste sa ma uimeasca in fiecare zi in care-l folosesc. Nu mi-au mai fost complimentate genele de ani de zile, pana intr-o seara, cand eram la ziua unei prietene foarte bune si cineva mi-a zis "Wow ce gene ai!". Si da, eram data cu acest rimel. De cand il folosesc, nu mai simt nevoia sa-mi conturez ochii cu tus sau dermatograf, pentru ca acest rimel este indeajuns: lungeste, da volum si tine genele curbate intreaga zi. Numele de BOOMBASTIC i se potriveste ca o manusa! 
Cu toate acestea, are si doua parti negative: este destul de greu de aplicat si tre' sa ai multa rabdare. Atunci cand scot periuta din tub, iese foarte foarte mult produs. Daca ma dau asa cu el, imi incarca foarte tare genele si le lipeste. Insa, inainte de-a ma da, sterg surplusul de marginea tubului si aplicarea e astfel mai usoara. 
De asemenea, nu mi se pare potrivit pentru genele de jos. Cel putin in cazul meu, pentru ca eu am genele de jos rare si de-o uratenie rar intalnita :)) Pentru acestea, folosesc insa un alt rimel, cu o periuta ceva mai subtire, ca sa nu ma murdaresc pana la gura. Aceste doua aspecte negative nu ma fac insa sa-mi placa mai putin acest produs. 
Mai jos, puteti vedea o poza in care-am folosit acest produs: prima fara rimel, a doua cu un strat si ultima cu doua straturi. De asemenea, l-am folosit si pe genele de jos, de dragul review-ului. 
Ca si concluzie, acest rimel va fi cu siguranta pomenit la produsele preferate din acest an si eu una il voi cumpara, pentru ca ador cum mi se vad genele atunci cand il folosesc. 
CALIFICATIV: 5/5
Vor mai urma niste postari in care o sa va vorbesc despre alte produse GOSH, din care unele mi-au placut mai mult, altele ceva mai putin spre deloc :)