25 noiembrie, 2012

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain *Partea a treia*

Colectia mea de balm stain-uri de la REVLON creste vazand cu ochii si, de la doua bucati, cate am avut la inceput, am ajuns la opt. Imi mai lipsesc patru culori ca sa inchei aceasta saga :P Fireste ca le voi cumpara si pe acelea.
Pana acum v-am arata patru nuante: Darling, Crush, Sweetheart si Crush (gasiti review-urile aici si aici). Astazi o sa vi le arat pe celelalte patru, recent intrate in colectie: Romantic, Adore, Smitten si Precious, iar la final o sa va spun care este topul preferintelor mele. 
Mai sus puteti vedea, in ordinea numerelor de pe tricou: Precious, Smitten, Romantic si Adore. De asemenea, mai jos o sa va arat poze cu swatch-uri facute in lumina naturala atat fara blitz, cat si cu. Ordinea este aceeasi de mai sus. 
fara blitz
cu blitz
Cred ca nu mai e cazul sa va spun cat de mult iubesc aceste produse. Imi plac culorile, rezistenta lor si textura. Am facut si-un mic experiment ca sa va arat rezistenta. Dupa ce-am facut swatch-urile de mai sus, am sters cu un servetel demachiant. Ce-a ramas, puteti vedea mai jos. 
fara blitz
cu blitz
Si sa vi le arat pe toate opt, in toate splendoarea lor! 
Topul preferatelor mele in acest moment: 
  1. Smitten
  2. Romantic
  3. Crush
  4. Precious
  5. Sweetheart
  6. Adore
  7. Darling
  8. Rendezvous
Abia astept sa mi le iau si pe restul patru, ca sa pot dormi linistita noaptea :)) Oricum, Smitten imi place cel mai mult si mi se pare si cel mai rezistent. Ma dau dimineata cu el si seara, desi nu ramane intact, ramane o nuanta foarte frumoasa. Chiar intentionez sa fac zilele astea o poza cu el pe buze dimineata, cat si seara ca sa vedeti despre ce vorbesc. 
De la primul meu review, a mai incercat cineva Just Bitten Kissable?