15 noiembrie, 2012

Ce mi-am mai cumparat

Am fost lunea asta la oleaca di shopping si abia azi dimineata am scos chestiile de prin pungi. Si uite-asa mi-am dat seama ca nu v-am mai aratat demult tare ce chestii de imbracat/incaltat mi-am mai cumparat.
Si ghici ce?! Astazi o sa va arat achizitiile din ultima perioada. Precizez inca de la inceput, ca asa cum v-am obisnuit, nu prea-mi mai aduc aminte pretul la majoritatea chestiilor. De fiecare data imi spun sa pastrez bonurile si niciodata nu fac treaba asta. Si pentru ca sunt usor sclerozata, nici memoria nu ma ajuta prea mult. 
- in perioada asta, H&M are reduceri intre 30-50% la jachete si paltoane, asa ca am profitat si eu de oferta asta si-am pus gheara pe-o haina fucsia. Este destul de calduroasa, pentru ca are 50% lana in compozitie si numai cat am probat-o 5 minute, ma luasera toate caldurile. A costat vreo 130 ron.
- tot de la H&M mi-am luat si un cardigan dupa care sunt innebunita. De cand l-am luat, il port in disperare incat am ajuns sa cred ca n-o sa treaca iarna asta. L-am luat tot de la reduceri si-a costat 60 ron.
- cu urmatoarea chestie pe care o sa v-o arat am avut un ghinion teribil: am dat pe ea 60 de ron (redusa) si peste doua saptamani era 40. 20 de ron nu sunt multi bani, dar puteam sa-mi iau cu ei cateva oje de la Flormar?! Puteam! E groasa, perfecta pentru toamna/iarna si are maneci trei-sferturi, asa cum imi place mie. Si e tot de la H&M. 
- in urma cu cateva saptamani, am dat o raita pe la New Look pentru ca vazusem pe blogul lui Koko niste blugi formidabili si voiam neaparat sa-mi iau si eu o perechet. Din pacate, n-a fost sa fie, dar tot m-am ales cu ceva de la reduceri: o fusta. Probabil o sa spuneti ca-s nebuna ca mi-am luat o fusta destul de subtire pe vremea asta. Dar cu niste dresuri groasa si-un pulover peste, vine senzational. Imi place mult ca e mai scurta-n fata si mai lunga-n spate. Am dat pe ea in jur de 45 ron.
- anul asta mi s-a pus pata grav pe pulovere. Pana acum nu prea purtam. Preferam sa pun pe mine ceva mai subtire si deasupra un cardigan. Am o groaza de cardigane, mai mult de zece cu siguranta. Asa ca mi-am luat de la H&M doua pulovere: unul grej si unul verde. Pe cel grej nu mai stiu cat am dat, dar cel verde era redus la 40 ron. 
- tot de la H&M (da, sunt obsedata de acest brand) mi-am luat si doua fuste pe care le ador. Imi doream de mult timp o fusta de dantela, dar nu gaseam nimic care sa-mi placa. Toate aveau un soi de dantela ca perdeaua. Cand am zarit-o pe asta la H&M, in drum spre cabina de proba ziceam in gand tatal nostru ca sa-mi vina :)) N-am purtat-o niciodata pana acum, intrucat am in cap o combinatie care necesita un anumit pulover negru pe care inca nu l-am gasit si am asa o vaga impresie c-o sa-l gasesc la raionul de barbati. Si cealalta fusta-mi place foarte mult si azi am purtat-o pentru prima data. E creion, cu slit la spate si e destul de gorasa. Nu mai stiu cat am dat pe niciuna. Imi amintesc doar ca cea de dantela a fost scumputa. 
- intrucat n-am cel mai frumos corp din lume, de cateva luni bune, caut o bluza peplum care sa ma avantajeze. Cred c-am probat zeci de astfel de bluze si niciuna nu mi-a placut. Dar, in sfarsit, am gasit minunata! Cred ca e lucrul cumparat in ultimul timp care-mi place cel mai mult. In fata are o bucata de dantela, ceea ce-o face destul de eleganta. De asemenea, manecile sunt tot din dantela. Si nu e dantela din aia tip perdea! A costat 99 ron. 
- mi-am cumparat si doua perechi de pantaloni. De fapt, sunt mai mult spre leggins: unii de la ZARA, care sunt foarte grosi, si unii de la Lashez, care seamana a piele, dar texturata. Cei de la ZARA au fost vreo 150 ron, iar ceilalti vreo 40. 
- si inchei cu cele doua perechi de incaltaminte pe care mi le-am luat pentru iarna asta: o pereche de ghete din piele de la ZARA, cu un aspect vintage - 350 ron - si o pereche de cizme de la MiniPrix, care la fel, au pielea texturata - 180 ron. 
Sper ca nu v-am plictisit foarte tare cu atatea poze si explicatii si sa va placa aceasta postare.