29 octombrie, 2012

Top 5 fonduri de ten

O perioada de cativa ani de zile am facut pauza in folosirea fondului de ten. Dupa aia am reinceput sa-l folosesc la ocazii speciale, iar apoi din nou pauza. De vreo trei ani de zile am inceput sa folosesc fondul de ten zilnic.
Nu mai concep sa ma duc la serviciu sau undeva in oras si sa nu ma dau cu fond de ten. Mi se pare ca schimba dramatic infatisarea tenului meu si a fetei per total, desi nu pot sa ma plang de felul cum arata. Nu am mari probleme cu tenul, in afara de culoarea neuniforma si porii dilatati. Cu toate astea, sunt dispusa sa investesc sume considerabile in fondul de ten. 
Daca in urma cu vreun an si ceva, nu detineam decat un fond de ten si pana nu-l terminam nici nu-mi trecea prin cap sa cumpar altul, acum am ajuns sa am un sertar plin cu fonduri de ten. Asa ca, m-am gandit sa fac un top al primelor cinci fonduri de ten care-mi plac cel mai tare din cele folosite in ultimii ani. 
1. REVLON 24 hrs Colorstay Whipped - este un fond de ten achizitionat relativ recent, dar pur si simplu il ador! Imi ofera tot ceea ce-am nevoie in momentul de fata. Are acoperire medie spre mare, are finish mat, este ieftin, culoarea mi se potriveste la perfectie, este rezistent la transfer si rezista multe multe ore pe fata. Cred c-o sa-l recumpar. Review aici
2CHANEL Vitalumiere Aqua - este un fond de ten cu acoperire mica spre medie, usor si care ofera un aspect foarte natural. Ceea ce-mi place cel mai mult la el este ca ofera tenului o luminozitate aparte. Ceea ce-mi displace este ca nu-i rezistent la transfer. Review aici
 
3. BOURJOIS Healthy Mix Foundation - am folosit acest fond de ten vara trecuta. Mi-a placut exatrordinar de mult cum imi arata tenul dupa ce ma dadeam cu el. Un aspect insa care mi-a displacut este ca nu e rezistent la transfer. Nu i-am facut review intrucat am considerat la momentul respectiv ca deja era plin netul cu review-uri la el. 
4. MAC Studio Fix Fluid - are acoperire medie spre mare (mai degraba mare) si este foarte rezistent. In prezent am reinceput sa-l folosesc din nou, intrucat acusi se implineste un an de zile de cand l-am cumparat si vreau sa-l termin. Nuanta este mai degraba potrivita pentru vara, asa ca-l amestec cu putin BB Cream si asa iese culoarea perfecta. Uitasem cat de mult mi-a placut acest fond de ten la vremea lui, iar acum m-am reindragostit de el. La fel ca si cele de la 2 si 3, are si-un dezavantaj: nu este rezistent la transfer. Review aici
5. CHANEL Pro Lumiere - acest fond de ten a fost scos de pe piata si inlocuit cu Perfection Lumiere, care nici nu se compara cu el. Pro Lumiere-ul a fost fondul meu de ten preferat mult mult timp si aveam impresia la un moment dat ca nu o sa mai vreau niciodata altele. Desi mi-a parut foarte rau c-a fost scos de pe piata, acum ma bucur, pentru ca asa am avut ocazia sa incerc si alte fonduri de ten care mi-au placut. Este un fond de ten cu acoperire mica spre medie - are cea mai mica acoperire din cele enumerate de mine mai sus - dar are un finish extraordinar de frumos. Mai am si acum putin de tot din el si-l mai folosesc cateodata, insa ramane pe ultimul loc in topul preferintelor mele. 
Toate fondurile de ten de mai sus au fost la un moment dat preferatele mele. Dintre toate cele enumerate, sunt totusi sigura c-o sa-l recumpar pe cel de la Revlon. Ceea ce-l diferentiaza de restul este faptul ca este rezistent la transfer, lucru care este un mare mare plus pentru mine. Poate nu arata pe ten la fel de luminos si minunat ca Chanel Vitalumiere Aqua, insa pretul si rezistenta il fac numarul 1 in momentul de fata. 
Care este fondul vostru de ten preferat in acest moment? Ati incercat vreunul din cele enumerate de mine?