24 octombrie, 2012

Review *CLINIQUE Airbrush Concealer*


Sunt o norocoasa! In ultimele saptamani, am descoperit doua anticearcane care-mi plac foarte mult. N-am avut norocul asta pana acum.
Niciun anticearcan nu m-a multumit 100%, ba chiar in ultimul timp renuntasem sa mai folosesc unul. Acum, dimineata cand ma machiez, mi-e greu sa ma hotarasc pe care din cele doua sa-l folosesc. Unul dintre ele imi place totusi ceva mai mult si tocmai de aia, m-am hotarat sa-i fac lui prima data review. Este vorba despre Airbrush Concealer de la CLINIQUE.
Imi doream de foarte foarte mult timp sa incerc acest anticearcan, de cand l-am vazut la Lisa Eldridge (stiti ca-s obsedata de femeia asta). Am tot amanat sa-l cumpar, pana intr-o minunata zi, cand o colega de-a mea mi l-a facut cadou. Nu va pot descrie in cuvinte cat de fericita am fost, mai ales ca nu este un produs chiar ieftin. 
  • este ambalat intr-un tub cu aplicator pensula (genul asta de anticearcane sunt preferatele mele). Celalalt capat se rasuceste, astfel incat sa iasa produsul. 
  • contine 1.5 ml de produs
  • se gaseste in trei nuante: fair, natural fair si medium. Eu il am in nuanta natural fair. Nu le-am incercat pe celelalte doua, insa aceasta nuanta se potriveste perfect cu tenul meu.
  • poate fi cumparat atat din Sephora, cat si de la magazinul Clinique de pe Calea Victoriei
  • costa in jur de 100 ron
Imi place pentru ca: 
  • desi nu este anticearcanul cu cea mai mare putere de acoperire din tot ce-am incercat pana acum, camufleaza foarte bine cearcanele si le neutralizeaza
  • reflecta lumina, lucru care face ca zona de sub ochi sa para foarte luminoasa si ochii odihniti. Acesta este si principalul atribut care-l diferentiaza de celalalt anticearcan care-mi place foarte mult (Maybelline Age Rewind) si tocmai de aia, il si prefer celuilalt
  • are o textura foarte usoara - nici prea lichid, nici prea gros
  • este foarte usor de aplicat, atat cu degetele, cat si cu pensula. Eu folosesc mai intai pensula P80 de la Sigma, iar apoi tapotez usor cu degetele ca sa nu ramana urme 
  • nu se seteaza in riduri! Acesta este principalul lucru care ma deranjeaza la restul anticearcanelor: ca oricat le-ai intinde de bine si seta cu pudra, la un moment dat, tot se strang in riduri. Nici macar nu e cazul sa aplic pudra peste. 
  • nu usuca zona de sub ochi
  • este rezistent si nu trebuie sa reaplic pe parcursul zilei
  • desi este un produs destul de scump, faptul ca trebuie aplicata o cantitate mica si mai ales ca are o perioada de valabilitate mare (24 de luni de la deschidere) este un mare plus. Prevad c-o sa ma tina cel putin un an de zile, deci investitia in el se justifica. 
Ingrediente: 
Cyclopentasiloxane, water, isopentyldiol, polymethylsilsequioxane, dimethicone, peg/ppg-18/18 tribehenin, isotetracosane, isostearyl neopentanoate, pentaeryhrityl tetraethylhexanoate, lecithin, polyglycerl-4 isostrearate, polysilicone-11, c9-15fluoroalcohol phosphate, chamomile, hexyl laurate, cetyl peg/ppg-10/1, matricaria, alumina, propylene carbonate, sodium chloride, disteardimonium hectorite, laureth-7, caprylyl gycol, disodium edta, phenoxyethanol, mica titanium dioxide, iron oxides
Si sa va arat si cateva poze din care puteti observa puterea de acoperire. 
fara anticearcan
 cantitatea pe care o aplic
 rezultatul final
Nu gasesc nimic ce sa nu-mi placa la el. Este exact ce-mi puteam dori de la un anticearcan si nu-mi vine sa cred ca in sfarsit, dupa atatia ani de zile, am gasit unul care sa ma multumeasca 100%.
CALIFICATIV: 5/5
Nu mai vreau sa mai incerc niciodata alte anticearcane, iar pe celelalte pe care le mai am - in afara de cel de la Maybelline - cred c-o sa le marit. Cu siguranta o sa-l cumpar! Daca e indeajuns de bun pentru Lisa, n-avea cum sa nu fie indeajuns de bun si pentru je! :D 
L-a mai incercat cineva? Care e anticearcanul vostru preferat?