22 octombrie, 2012

MAC Nocturnelle


Va povesteam aici ce produse de machiaj imi doresc si incet incet am si inceput sa le bifez. Sunt convinsa ca nu mi le voi lua pe toate, dar macar o parte din ele tot vreau sa ajunga la mine.
In urma cu aproximativ o luna, intr-una din vizitele mele la magazinul MAC din mall Vitan, am reusit sa-mi cumpar fardul de ochi Nocturnelle
Fardurile de pleoape MAC se gasesc in 8 grupe in functie de finish-ul lor: frost, lustre, matte, matte 2, satin, veluxe, veluxe pearl si velvet. Nocturnelle face parte din categoria frost. Acesta este cel de-al treilea fard MAC pe care-l detin. Mai am Post Haste - finish matte2 - si Satin Taupe - finish frost, acesta din urma fiind si preferatul meu. 
Sunt niste produse destul de scumpe, dar sunt si de calitate foarte buna. Le pun pe aceeasi treapta cu cele de la Urban Decay, care sunt de altfel si preferatele mele si cele pe care le folosesc cel mai des. Nocturnelle este un mov foarte pigmentat si rezistent. 
stanga cu blitz/dreapta fara blitz
De cand l-am cumparat, il folosesc aproape zilnic, fie singur intins pe toata pleoapa, fie in diverse combinatii. Nu sunt mare priceputa in ale machiajului, dar mai jos o sa va arat cateva poze al unui machiaj la care-am folosit si Nocturnelle, machiaj pe care l-am purtat intr-una din serile cand am iesit. In afara de Nocturnelle, am mai folosit trusa Heaven and Earth de la MUA (review aici). 
cu blitz, in lumina artificiala
lumina naturala, fara blitz
Ce parere aveti despre acest fard?