12 septembrie, 2012

Review *deodorant roll-on Alvera*

Va povesteam aici despre deodorantul Crystal Essence si de cat de incantata eram de el. Credeam la momentul respectiv ca o sa-i raman fidela mult timp. Insa, planurile mi-au fost date peste cap.
La momentul in care scriam review-ul respectiv, asteptam o noua comanda de pe iherb, care cuprindea si deodorantul roll-on de la Alvera. Ba chiar imi parea rau ca-l comandasem, tinand cont ca eram atat de indragostita de Crystal Essence. Acum nu-mi mai pare si daca acesta mi-a placut la nebunie, imaginati-va ca cel de la Alvera imi place cu mult mai mult!
 
  • l-am comandat de pe iherb de aici la pretul de 3,84 $
  • contine 89 ml de produs
  • este ambalat intr-un recipient cu bila
  • se gaseste in trei variante: Aloe & Almonds, Aloe Herbal All Natural si Aloe Unscented
  • eu mi-am cumparat prima dintre variante
  • are un miros destul de puternic de migdale si daca nu va place aceasta aroma, nu vi-l recomand; mie insa-mi place la nebunie! 
  • este un deodorant destul de...umed si daca aplicati prea mult o data, se scurge
  • eu il aplic pe pielea curata, inainte de-a ma machia, de a-mi face parul si de-a ma imbraca; in aceasta perioada, are timp sa se usuce
  • este foarte, dar foarte rezistent! seara, dupa mai bine de 12 ore, miroase la fel ca dimineata la aplicare
  • nu mi-a iritat pielea de la subrat, desi sunt foarte foarte sensibila in aceasta zona 
  • din ce-am citit prin review-urile celorlalti cumparatori, contine aluminiu (alcloxa), ceea ce poate fi considerat un minus; eu una prefer ca deodorantele sa nu contina acest ingredient, fiind de altfel, alaturi de alcool, singurul ingredient dupa care ma uit cand vine vorba de deodorante. Cu toate astea, o sa inchid ochii la acest minus, pentru ca-mi place mult prea mult.
Ingrediente
Nu stiu ce altceva as putea sa va mai spun despre acest deodorant, dar cred ca deja v-ati prins ca-l ador! La urmatoarea comanda iherb, o sa-l recumpar si cred c-o sa incerc si varianta Herbal. 
CALIFICATIV: 5/5
A mai incercat cineva acest deodorant?