17 septembrie, 2012

Review *crema de ochi Starting Over de la Origins*

Mi-am dat seama azi ca am cateva produse pe care le folosesc de o gramada de timp si care sunt pe sfarsite si la care inca n-am apucat sa le fac review-uri.
In aceasta situatie se afla si crema de ochi pe care-o folosesc de cateva luni - Starting Over de la Origins.
  • am aceasta crema de ochi de aproximativ jumatate de an
  • a fost cumparata de pe strawberry la pretul de 170 ron (transport gratuit)
  • este o crema anti-imbatranire
  • este ambalata in borcan de sticla si contine 15 ml de produs
  • are consistenta obisnuita unei creme de ochi - nici prea subtire, cum sunt cremele de fata de zi, nici prea groasa
  • nu are miros
  • termen de valabilitate 6 luni de la deschidere
Cu crema de ochi Starting Over am trecut prin trei faze: la inceput nu m-a dat pe spate, apoi mi-a placut foarte mult, iar acum iar nu-mi mai place. Si sa iau pe rand fiecare din aceste faze. 
Am inceput sa folosesc aceasta crema de ochi dupa ce-o folosisem pe cea de la Clinique - All About Eyes Rich, care mi s-a parut cea mai buna crema de ochi din tot ceea ce-am folosit pana in prezent. Si inca mi se mai pare :) Dupa ce-am adorat-o si iubit-o pe aceasta din urma, am inceput sa folosesc Starting Over si mi s-a parut ca nu se ridica la nivelul aceleia, asa c-am fost putin cam dezamagita. 
Dupa cateva saptamani de folosire, am dat uitarii All About Eyes Rich si-a inceput sa-mi placa cea de la Origins din ce in ce mai mult: imi hidrata foarte bine pielea din jurul ochilor si lasa pielea fina. Problema cu cremele de ochi, din punctul meu de vedere, este ca se consuma extrem de greu. Deci eu ma plictisesc de nu mai pot pana ajung sa termin o crema de ochi. Cred ca asta s-a intamplat si-n cazul acesteia, pentru ca acum nu ma mai multumeste. Mi se pare ok, dar vreau altceva. O alta posibilitate ar fi si faptul ca se apropie de data expirarii si e posibil ca ingredientele pe care le contine sa nu-si mai faca efectul. 
Ceea ce vreau sa va mai spun este este ca din punct de vedere al ingrijirii tenului, pentru mine, crema de ochi este cea mai importanta piesa. Sunt dispusa sa cheltui sume uriase pentru aceste produse. Nu cred sub nicio forma in teoria cunform careia nu am avea nevoie de-o crema special destinata zonei ochilor. Dar deloc!  Zona ochilor este alta treaba decat restul tenului, are alta textura, este mai predispusa ridurilor - cel putin in cazul meu - predispusa cearcanelor si pungilor. In fine, fiecare e liber sa creada ce vrea, insa eu prefer sa nu risc aiurea. 
Ingrediente
Ceea ce-as mai vrea sa mentionez este ca aceasta crema de ochi nu este dedicata persoanelor cu probleme de genul cearcane sau pungi - nu promite c-ar trata genul asta de probleme -, ci strict pentru prevenirea ridurilor, chestie care pe mine ma intereseaza cel mai mult. 
Ca si concluzie, mi-a placut aceasta crema de ochi, mi-a hidratat tenul corespunzator, nu m-am ales cu riduri noi, nu mi-a ingrasat pleoapele (desi le am destul de uleioase, in general), insa sunt convinsa ca exista creme de ochi mult mai bune decat aceasta. Deci, n-o voi recumpara. 
CALIFICATIV: 4/5
Deja mi-am facut o lista cu ce as vrea sa incerc pe viitor, dar daca aveti sugestii incotro sa ma indrept, le astept cu mare drag.