10 septembrie, 2012

Produse consumate


Am hotarat ca de-acum incolo sa fac in mod regulat o postare in care sa va povestesc despre produsele pe care le-am consumat intr-o anumita perioada de timp.
Am vazut ca multe fete o fac si-mi plac genul asta de postari. Mai ales ca sunt destule produse la care pur si simplu nu apuc sa le fac review-uri pana le termin si atunci, macar cu ocazia asta sa va spun cate ceva despre ele. 
Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo de la AVALON ORGANICS - un sampon care mi-a placut foarte pe mult si pe care cred c-o sa-l regasiti la preferatele anului, asta daca nu fac vreo mare descoperire pana atunci, ca timp mai e destul. Mi-am comandat inca unul, dar in varianta hidratanta si abia astept sa-l incerc si pe ala. Gasiti review aici
L'Oreal Volumissime x4 - este un rimel care mi-a placut foarte foarte mult si care de curand si-a dat obstescul sfarsit. In perioada cat l-am avut, n-am mai folosit niciun alt rimel si nu obisnuiesc sa fac asta. De obicei, am vreo 2-3 rimeluri cel putin si le folosesc ori impreuna, ori cu randul. Insa acesta mi-a placut atat de tare, incat le-am abandonat pe restul. Gasiti review aici
Cred ca pasta de dinti Powersmile de la JASON nu mai are nevoie de nicio prezentare, la cat de mult v-am vorbit despre ea. Cred ca aceasta pasta de dinti este cea mai buna folosita de mine vreodata si cu siguranta o voi recumpara. Gasiti review aici
Demachiantul bifazic cu echinacea pentru ochi si buze de la FARMEC - v-am povestit aici cat de mult mi-a displacut. Dar stiti vorba aia cu "pofta vine mancand"? Fix asa s-a intamplat si cu produsul asta! Am ramas fara Bioderma si fara bani in acelasi timp si-am zis hai domnule ca mai termin din ce am prin casa. Si asa mi-a picat asta in mana, din nou. Si l-am terminat. Si nu numai atat: mi-am cumparat unul nou si sunt aproape sa-l terminn si pe ala. Nu pot sa spun ca sunt innebunita dupa el, insa cu siguranta parerea mea in ceea ce-l priveste s-a schimbat intr-o mare masura. 
Gel de curatare a fetei VICHY NORMADERM - il am de aproape un an de zile si l-am tot abandonat si revenit la el in nenumarate randuri. Este un produs ok, dar cred ca se poate si mai bine. Mi s-a parut ca iarna mi-a cam uscat fata, plus ca nu mi-a placut deloc mirosul lui. Nu mi-au iesit cosuri si nici n-am patit alte nebunii, ba chiar s-a comportat destul de bine cand a fost vorba de inlaturarea machiajului fetei, insa nu este un produs pe care sa-mi doresc sa-l cumpar din nou. 
Un alt produs de curatare a fetei este gelul spumant antibacterian de la GEROVITAL PLANT - mi-a placut foarte mult acest produs, atat de mult incat l-am recumparat de vreo trei ori. M-am oprit insa atunci cand am descoperit gelul de la NUTRIBIOTIC pe care-l folosesc in prezent. Curata fata foarte bine, nu mi-o usuca si nici n-am avut reactii adverse de la el. Mi-ar fi placut sa fie o idee mai gros, intrucat mi se pare ca e putin cam prea lichid. E foarte posibil sa-l recumpar. 
Si acum ceea ce vreau sa va intreb este daca va plac genul asta de postari si daca sa continui sa le fac sau sa ma opresc aici?