18 septembrie, 2012

La ce produse de machiaj ravnesc

Am o lista de produse de machiaj pe care mi le doresc lunga cat China! La unele ravnesc de foarte mult timp, la altele mai recent, pe unele intentionez sa mi le si cumpar, pe unele doar sa le visez.
Dar astazi o sa vi le arat doar pe acelea pe care chiar vreau sa mi le cumpar si pentru care sunt dispusa sa fac unele sacrificii, gen iaurt cu paine :) 
In primul rand, pudra pulbere de la CHANEL. Visez la ea de ceva timp si ieri am si avut ocazia s-o incerc de la o colega. M-a impresionat chiar mai mult decat pudra pulbere de la Laura Mercier, pe care-am avut-o cu ceva timp in urma si pe care-am adorat-o. Cred ca aceasta va fi urmatoarea mea achizitie in materie de machiaje. Sper! 
Vreau neaparat sa-mi cumpar si un fard de obraz de la NARS - Mata Hari imi place cel mai mult - si bronzer-ul Laguna
O alta pudra pe care vreau neaparat sa mi-o iau este Banana Luxury Powder de la BEN NYE. Este o pudra dedicata fixarii anticearcanului si a devenit celebra in momentul in care mult mai celebra Kim Kardashian a afirmat ca este unul dintr produsele ei preferate. 
Nu se putea sa nu existe pe lista si cateva produse de la MAC: fardurile de ochi Cranberry si Nocturnelle
Fardul de obraz Supercontinental, tot de la MAC
Fondul de ten Teint Idole Ultra 24h de la LANCOME - nu stiu de ce am impresia ca acest fond de ten este exact ceea ce am nevoie. 
Si un alt fond de ten pe care-l vreau si pe care cred c-o sa-l si am cat de curand pentru ca mi l-a promis cinceva este de la SHISEIDO - Suncare Sun Protection. L-am incercat si pe acesta acum cateva zile si am fost...wow! 
Vreau neaparat setul de creioane de ochi Ocho Loco 24/7 Glide-On de la URBAN DECAY. Sunt atat de laudate aceste creioane, incat chiar vreau sa le incerc, iar setul asta mi se pare ca are niste nuante perfecte!
In materie de buze, nu-mi mai doresc absolut nimic pe lumea asta decat toate nuante Just Bitten Kissable Balm Stains de la REVLON. Am primit deja doua nuante, iar alte doua sunt pe drum. Nu exista ceva mai bun pe lumea asta! In curand, review!
In materie de rimeluri, il doresc mult de tot pe cel de la CLINIQUE destinat genelor de jos - Bottom Lash Mascara. Am niste gene atat de nasoale jos, mai ales la ochiul stang, incat pur si simplu niciun rimel nu le poate face fata! 
Vreau urgent, urgent si iar urgent niste pensule REAL TECHNIQUES. Nu se poate sa mai traiesc fara aceste pensule in viata mea, ca prea sunt laudate. 
Si cam astea ar fi urgentele :)) Pe pagina mea de Facebook, am creat un album numit Wish list, pe care incarc poze aproape zilnic, imediat ce zaresc produse care-mi fac ochiul. Acolo veti gasi si foarte multe oje. Daca sunteti curioase, il gasiti aici
Voua va face cu ochiul ceva din lista mea?