08 august, 2012

Review *sampon Jason Restorative Biotin*

Anul asta am avut un noroc chior la sampoane, dar cred ca stiti vorba aia ca “ulciorul nu merge de multe ori la apa”. Trebuia sa vina si ziua in care un sampon sa ma dezamageasca grav!
Este vorba despre samponul Restorative Biotin de la Jason.
 
  • Am cumparat acest sampon de pe site-ul iherb, in comanda de care va povesteam aici, la pretul de 7.06 $
  • Vine ambalat in sticla de plastic – bidon, cum ii spun eu – si are 473 mililitri
  • De cand l-am primit, am avut o presimtire ca n-o sa-mi placa si asta din cauza mirosului. Nu a fost foarte bine sigilat si se scursese o cantitate mica din el si imediat ce-am deschis cutia, m-a izbit mirosul lui: un miros extrem de puternic, dulceag, care se mentine in par cateva zile bune.
  • Imi displace si capacul – se deschide destul de greu sic and tre’ sa-l inchizi la loc e si mai greu. Plus ca, din experienta mea cu acest tip de capace, acestea se rup foarte usor.
  • Prima data cand l-am folosit, imi aplicasem inainte o masca din ulei de cocos pe care-am lasat-o in par cateva ore bune. Imediat ce mi-am dat jos prosopul din par dupa spalare, mi-am simtit parul inacleit. Mi-am zis ca poate mi se pare si voi vedea cand o sa se usuce de tot. A doua zi cand m-am trezit, aveam parul intr-un hal de parca nu m-as mai fi spalat de cel putin o saptamana. Intrucat aplicasem un ulei de cocos pe care nu-l mai folosisem pana atunci, eram sigura 100% ca din cauza lui aveam parul asa.
  • Asa ca a doua oara cand am folosit samponul Jason, am sarit peste partea cu uleiul de cocos, am sarit peste orice masca, peste balsamul din timpul spalarii si peste balsamul leave-in. De asemenea, n-am aplicat absolut niciun produs de styling. Mi-am spus ca asa o sa-mi dau seama exact de ceea ce face acest sampon. Si exact la fel ca prima data, a avut ca rezultat un par inacleiat si foarte greu de pieptanat. In momentul cand dadeam cu peria prin el, aceasta ramanea uleioasa si murdara in ultimul hal. Si cand zic murdara, spun jeg pe ea de-un deget.
  • Tot de la a doua spalare, nemernicul mi-a facut si-o matreata de toata frumusetea. Si zic hai sa-i mai dau inca o sansa si daca nici acum nu functioneaza…la revedere, drum bun!
  • A treia oara am schimbat iar strategia si n-am samponat parul decat o singura data – de obicei, o fac de doua ori – si-am stat sa-l clatesc minute. Din pacate, acest sampon si-a ratat si cea de-a treia sansa: din nou par inacleiat si matreata s-a inmultit la cote alarmante.
  • Si aici a luat sfarsit “prietenia” mea cu acest produs. Insa am o colega care are parul foarte uscat – eu il am gras la radacina si normal la varfuri – si-o sa-i dau ei samponul in speranta c-o va ajuta si nu va avea aceleasi efecte ca la mine. Asta in cazul in care o sa-I suporte mirosul.
In concluzie, nu recomand acest sampon. Cred ca este cel mai prost sampon folosit de mine vreodata si nu pot sa-i gasesc nici macar un singur aspect pozitiv.
Ingrediente
CALIFICATIV: 1/5
Sunt curioasa daca a mai folosit cineva acest sampon si daca i-a placut.