14 august, 2012

Review *rujuri L'Oreal Caresse*


L'Oreal Paris a lansat in urma cu cateva luni rujurile L'Oreal Caresse (cred ca prin februarie au ajuns in Europa).
Si stateam asa si citeam despre ele pe blogurile din afara la fel cum am citit si despre Revlon Lip Butter, la fel cum am citit si despre Maybelline 24 hour Color Tattoola fel cum citesc despre produsele Tarte - sa mai zic?! - si ma si gandeam cum n-or sa ajunga mititelele si-n Romania si-o sa stau sa jinduiesc la ele, pana intr-o zi cand o sa le comand de pe ebay si-o sa-mi satisfac poftele :)) Darrr surpriza: frumoasele, superbele si minunatele rujuri Caresse au ajuns si-n Romania si doua dintre ele au poposit in dulapiorul meu la fel de frumos, superb si minunat cu machiaje! 
Pe primul dintre ele, l-am primit ca si premiu in urma selectarii in finala la Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris Romania: Nude Ingenue 501. In momentul cand l-am primit, l-am privit cu neincredere. Parca nu prea-mi placea nuanta, parca mi se parea prea lucios...N-am amanat insa prea mult momentul si imediat m-am si dat cu el. Imi placea cum imi vine nuanta, desi nu sunt o mare fana a rujurilor nude, mai ales ca am senzatia ca ma fac sa par fix moartea-n vacanta. Incepand din ziua in care l-am folosit prima data, nici c-am mai folosit alt ruj. M-a uimit rezistenta lui si puterea de hidratare. In cazul meu, cele mai multe rujuri imi usuca groaznic buzele, chiar daca ma dau intai cu balsam. In afara de asta, degeaba imi pun eu dimineata 740 straturi de ruj, ca-n momentul in care am ajuns la birou si mi-am baut cafeaua, acestea dispar in neant. Am destul de putine rujuri care sunt rezistente, iar cele care sunt tind sa-mi usuce buzele, asa cum spuneam si mai sus. Asa ca din partea mea nota zece pentru rezistenta si hidratare! 
Atat de mult mi-a placut acest ruj, incat la scurt timp dupa ce-am intrat in posesia lui Nude Ingenue, mi l-am cumparat pe cel de-al doilea: Impulsive Fuchsia 202. In momentul in care-am ajuns la standul cu rujuri Caresse din Douglas, mi-a fost extraordinar de greu sa ma decid ce nuanta sa-mi iau, iar pretul lor destul de ridicat - 50 ron - nu ma lasa deloc sa-mi iau mai multe. Asa ca-n final, mi l-am ales pe acesta, care in final s-a dovedit a fi si mai smecher decat primul! Probabil datorita faptului ca are o nuanta mai inchisa, si rezistenta lui este mult mai mare. Au fost zile in care Impulsive Fuchsia m-a tinut de dimineata de pe la ora 9 pana seara pe la 6-7. Nu va imaginati acum ca arata perfect ca la prima ora, insa arata decent - o tenta rozalie foarte placuta. 
Nude Ingenue
Impulsive Fuchsia
Cu blitz
Nu stiu cum vi se par voua cele doua nuante, insa mie-mi plac la nebunie, iar de cand le am le folosesc doar pe ele. Cand n-am chef de un machiaj prea elaborat, pac am pus Nude Ingenue. Cand vreau putina culoare, pac Impulsive Fuchsia e cel mai bun prieten al meu. Sa va arat si cum vin pe buze. 
Nude Ingenue
Impulsive Fuchsia
Mai am cateva nuante pe lista de dorinte, in special cateva movulii, si sunt foarte bucuroasa pentru ca in urma castigarii concursului Scoala de Beauty Blogging, o sa mai primesc inca unul ca parte din premiu. 
CALIFICATIV: 5/5
A mai incercat cineva rujurile Caresse? Care dintre cele doua nuante pe care vi le-am aratat va place cel mai mult? 
PS: cerceii sunt de pe oasap si-i gasiti aici