26 august, 2012

Review *pasta de dinti JASON Powersmile*


Astazi o sa va vorbesc despre pasta de dinti Powersmile Antiplaque & Whitening de la Jason, cumparata de pe iherb (aici) la inceputul lunii iulie.
Am mai avut o pasta de dinti cumparata de pe iherb, insa cum n-am apucat sa fac poze inainte si dupa, nu i-am facut review. Insa, poza de dinainte pe care o sa v-o arat azi este dupa ce-am folosit acea pasta de dinti ;) 
 
  • asa cum spuneam si mai sus, pasta de dinti a fost cumparata de pe iherb
  • tubul contine 170g de pasta de dinti
  • costa 4,69 $
  • este foarte foarte mentolata, lucru care pe mine nu ma prea incanta. Imi plac pastele de dinti ceva mai usurele ca si gust
  • are o textura foarte groasa - nu stiu de ce mie-mi seamana putin cu amestecul de argila cu apa - si o culoare alb murdar
  • pe ambalaj sunt trecuta o gramada de chestii pe care nu le contine, ceea ce ma gandesc ca e de bine. Eu nu ma pricep la ingrediente, mai ales la cele de pasta de dinti, dar o sa scriu mai jos ce anume nu contine ca poate voi va pricepeti: 
No Sodium Lauryl/Laureth Sulfates
No Preservatives
No Artificial Colors
No Artificial Sweeteners
No Saccharin
no Propylene Glycol
No Gluten
Dantura este extrem de importanta pentru mine, mai ales ca se pare c-o mostenesc pe mama si am inceput de paradontoza. Cand cunosc o persoana, primul lucru la care ma uit este dantura, asa ca sunt intr-o permanenta cautare a pastei de dinti perfecte pentru mine. Si cum stim cu totii, pastele de dinti de la noi din comert sunt cam niste...porcarii (cel putin mie asa mi se par), am zis c-a venit vremea sa mai incerc si de pe alte meleaguri. 
Asadar, folosesc aceasta pasta de dinti de la inceputul lunii iulie, de doua ori pe zi, dimineata si seara. In weekend, cand sunt acasa, chiar de trei-patru ori. In perioada asta, n-am folosit apa de gura pentru c-am ramas fara si-o astept pe cea pe care-am comandat-o tot de pe iherb. 
Pe scurt, sunt mega-impresionata de aceasta pasta de dinti! Am vazut pur si simplu de la o zi la alta cum mi se schimba culoarea danturii, cum pare mai curata si stralucitoare. Am folosit-o doar aproximativ doua luni de zile si diferenta este uriasa. O sa va arat si poza doveditoare. Daca sunteti rele de scarba si nu va place sa vedeti...dinti - eu una stiu ca sunt - nu va uitati la poza de mai jos :))
Pozele sunt facute in lumina naturala, iar in lumina artificiala dintii par si mai albi. Nu stiu daca voi vedeti diferenta, insa mie mi se pare mai mult decat evidenta. Singurul lucru care nu-mi place la aceasta pasta de dinti este gustul care este mult prea puternic. Insa cred ca pot trece cu usurinta peste asta, tinand cont de rezultate. 
Lasand la o parte faptul ca mi-a albit clar dintii, mi se pare ca-mi si protejeaza gingiile cu care am mari probleme, dupa cum puteti vedea si din pozele de mai sus. Sunt dependenta de apa de gura si nu pot trai fara ea, ca altfel gingiile mele o iau razna rau de tot. Cu toate astea, in majoritatea timpului cat am folosit aceasta pasta de dinti, n-am folosit apa de gura si acest lucru nu mi-a cauzat problemele pe care le am de obicei cu pastele de dinti de la noi din comert. 
Ingrediente:
Calcium carbonate, aqua (water), glycerin, sodium cocoyl glutamate, mentha piperita (peppermint) oil, carrageenan, aloe barbadensis leaf gel*, bambusa arundinacea stem powder, carum petroselinum (parsley) extract, citrus grandis (grapefruit) seed extract, perilla ocymoides seed extract, stevia rebaudiana extract, silica, sodium bicarbonate. *Certified Organic Ingredient

CALIFICATIV: 5/5


Inca un produs minunat cumparat de pe iherb si cu asta dependenta mea de acest site creste la cote alarmante :)) 

PS: Daca va hotarati sa faceti vreo comanda de pe iherb, la prima comanda aveti o reducere de 10$ daca veti cumpara de mai mult de 40$ si 5$ daca veti cumpara sub 40$, folosind codul FUZ882.