16 august, 2012

Review *masca de par Macadamia Natural Oil*

Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque este unul din produsele de ingrijire a parului cele mai laudate pe bloguri si pe Youtube.
Cred ca nu exista beauty guru de pe Youtube pe care eu sa-l urmaresc si sa nu fi pomenit despre aceasta masca cel putin o data. Si absolut toti o lauda de mama focului.
Cum principala mea sursa de inspiratie cand vine vorba de shopping sunt blogurile si canalele Youtube, nu am putut sa raman impasibila la avalansa de review-uri pozitive. Si pentru ca varianta full size este foarte scumpa - 45$ -, mi-am cumparat-o pe cea la 100 ml, la pretul de 14.50$. Am vrut intai sa vad daca merita, ca mai apoi sa ma decid daca o cumpar si-n varianta mare. 
  • am cumparat masca in luna aprilie, de pe beautybay.com si, asa cum spuneam si mai sus, a costat  14.50$
  • varianta de 100ml pe care eu mi-am cumparat-o este ambalata in tub de plastic, foarte usor de folosit. Eu una prefer acest tip de ambalaj pentru absolut orice. Varianta mica de 30ml este ambalata in plic, iar celelalte doua -250 ml si 500 ml - sunt ambalate in borcan
  • este recomandata parului uscat si deteriorat
  • pentru cele mai bune rezultate, este recomandata folosirea ei de cel putin doua ori pe saptamana. Cum eu ma spal o data pe saptamana, rar de doua ori, n-am putut sa respect aceste indicatii cu atat mai mult cu cat n-am folosit-o chiar la fiecare spalare
  • are o consistenta foarte groasa, mult mai groasa decat un balsam sau decat majoritatea mastilor din comert pe care eu le-am folosit pana acum 
  • mod de aplicare: este necesara o cantitate foarte mica de produs si eu o aplic pe toata lungimea parului, evitand scalpul. Dupa ce-o las cam 5-10 minute, o clatesc cu muuuulta multa apa
  • nu pot spune c-am observat o schimbare majora in ceea ce priveste textura firului de par, gen sa-mi fi reparat instant firele despicate deja. Adevarul e ca nici nu stau foarte prost la capitolul asta si cred ca aceasta masca, impreuna cu balsamurile mele leave-in pe care le iubesc, ma ajuta foarte mult la acest capitol din punct de vedere al preventiei. Ca o mica paranteza: nu cred c-as mai putea vreodata sa traiesc fara balsam leave-in, atata timp cat am parul lung! Este un must! 
  • lasa parul foarte moale, hidratat si usor de pieptanat
  • ce-mi place cel mai mult si mai mult la aceasta masca este mirosul. Are un miros...vai de mine! Ca sa nu mai spun ca se simte mireasma zile intregi dupa spalare
  • desi o folosesc de atata timp, mai am din ea cam un sfert care-mi va ajunge pentru inca vreo cateva spalari. Fiind atat de groasa, cat vedeti in poza de mai sus c-am pus in capacel imi ajunge pentru o folosire
  • ceea ce n-am respectat eu din indicatiile producatorului este modul exact de aplicare. Acestia spun ca dupa spalare, se absoarbe apa din par cu un prosop si abia apoi se aplica masca. Eu n-am avut atata rabdare incat sa fac acest procedeu ca la carte, ci am aplicat-o direct pe parul ud. 
Ingrediente
Desi este un produs care-mi place foarte mult si pe care-l recomand si desi pana acum vreo saptamana eram ferm convinsa c-o sa-mi cumpar varianta de 500 de ml, acum nu mai sunt asa convinsa intrucat am descoperit o alta masca de par mult mai ieftina, care-mi place foarte mult. Pe aceasta din urma n-am apucat s-o folosesc decat de doua ori, asa ca va mai dura putin pana sa iau o decizie finala. Oricum, cu siguranta o veti vedea la preferatele lunii august. 
Ca si concluzie, singurul lucru negativ pe care-l gasesc la Macadamia Natural Oil Dee Repair Masque este pretul foarte mare. Asadar, calificativul meu este...
CALIFICATIV: 4/5
A mai incercat cineva masca asta? Sau va tenteaza s-o cumparati la un moment dat?