10 iulie, 2012

Sampon uscat Sephora vs sampon uscat Batiste

De cand ma stiu, parul meu are tendinta de ingrasare. In adolescenta ma termina psihic treaba asta si era unul din cele mai mari complexe ale mele.
 Ma spalam de doua-trei ori pe saptamana, iar a doua zi dupa spalare parul meu déjà incepea sa se ingrase.
Prin facultate, mi-a ajuns la urechi cum ca cu cat te speli mai des pe cap, cu atat mai repede se ingrasa parul intrucat se stimuleaza scalpel excesiv si astfel produce mai multa grasime. Nu stiu daca e o chestie general valabila intrucat am auzit si pareri pro si pareri contra. Ceea ce stiu insa sigur este ca in cazul meu asa stau lucrurile. Asa ca am inceput sa ma spal de doua ori pe saptamana, iar in momentul de fata o singura data. La inceput mi-a fost foarte greu sa-l invat asa, insa acum parul mi se ingrasa cam in a treia-a patra zi de la spalare. In primele zile il tin lasat pe spate, insa din momentul in care incepe sa se ingrase il prind in coada, in coc sau il impletesc.
De curand insa am gasit solutia salvatoare pentru ai prelungi perioada in care nu arata dizgratios de gras: sampoanele uscate. Auzisem de ele de mult timp, insa la noi pe piata nu se gaseau si nici nu aveam mare incredere in ele. 
In aceasta iarna, m-am gandit insa ca e timpul sa dau si eu o sansa unui astfel de produs, asa ca mi-am cumparat din Sephora samponul uscat marca proprie. Nu i-am facut pana acum review intrucat nu avea niciun termen de comparative si pentru ca eram convinsa ca pot sa gasesc si ceva mai bun de-atat. 
 
    - samponul are 75 de ml si costa 25 ron
-       - desi la inceput mi s-a parut wow, acum pot spune ca acest sampon nu m-a impresionat. Odata aplicat, se      observa intr-adevar o diferenta insa parul ramane la fel de imbacsit si chiar cu un miros urat
-       - are un miros urat foarte puternic in genul fixativelor de par, care persista si care este de-a dreptul sufocant
-       - pentru a observa o oarecare imbunatatire a aspectului parului, trebuie folosit o gramada de produs, asa ca s-a consumat foarte repede. Cred ca exagerez daca spun ca m-a tinut pentru 5 aplicari. 
Per total nu mi-a placut acest sampon si n-o sa-l recumpar.
CALIFICATIV: 2/5
Al doilea sampon uscat pe care l-am incercat este unul marca Batiste. Citeam tot timpul despre acest sampon, insa nu aveam de unde sa-l cumpar. Site-urile de-afara nu-l livreaza extern din cauza recipientului sub presiune. L-am gasit insa pe un blog la noi si n-am mai stat pe ganduri si l-am comandat. Am ales varianta Floral and Flirty.
      - am cumparat un set de doua bucati pentru mine si inca o prietena si am dat pe el in jur de 60 de ron cu tot cu transport
-     - recipientul are 200 de mililitri
-     - nici mirosul acestuia nu ma da pe spate, insa miroase muuult mai bine decat cel de la Sephora
-     - odata aplicat, am observat intr-adevar o diferenta notabila – nu pot spune ca parul arata ca si cum ar fi fost proaspat spalata, insa cu siguranta nu mai arata slinos
-     - din pacate, efectul nu tine decat o zi, maxim doua cu ingaduinta
-     - datorita cantitatii mult mai mari si pentru ca nu trebuie sa aplici extraordinar de mult produs, perioada lui de viata este cu mult mai lunga decat a celui Sephora
-     - nu-mi place ca lasa un praf alb pe par si trebuie atentie maxima la periere ca sa nu te trezesti ca iesi din casa cu creta in cap
-       - acest sampon poate fi folosit si pe parul proaspat spalat pentru volum.
Acest sampon mi-a placut si dupa ce-o sa-l termin o sa mai incerc si alte variante tot marca Batiste. Vreau sa-l incerc pe cel pentru brunete, care cica nu lasa praful ala alb antipatic.
CALIFICATIV: 4,5/5
Desi cred ca majoritatea stiti cum se foloseste samponul uscat, o sa va si spun cum il folosesc eu.  Impart parul in sectiuni si aplic cateva pufuri la radacina, fix pe scalp. Dupa, incep sa masez bine ca mai apoi sa periez bine parul pana nu mai ramane nicio urma de praf alb. Miscarea asta o fac dimineata inainte de-a pleca la birou. Daca vreau insa sa-l folosesc pentru volum, cu o seara inainte, impart din nou parul in sectiuni, las capul in jos si aplic samponul. Il masez bine si-l periez, toata aceasta operatiune fiind facuta tot cu capul in jos. Si a doua zi…pac volumul!
Imi doresc foarte mult sa incerc si samponul uscat de la Lush despre care am auzit multe lucruri bune si care mi-e si mai le indemana de cumparat. Voi ati incercat sampoane uscate?