09 iulie, 2012

Review *Chanel Vitalumiere Aqua*

Astazi o sa va vorbesc despre un produs pe care l-am avut foooarte mult timp pe lista mea de dorinte.
De cand l-am vazut prima data intr-un tutorial al Lisei Eldridge, mi-a ramas inima si gandul la el. Apoi l-am vazut la Fleur de Force, apoi la Miss Glamorazzi, apoi la Pixi2Woo si apoi…la o gramada de alte youtuberite mai mult sau mai putin cunoscute.
Majoritatea strigau in cor ca este unul din fondurile lor preferate de ten. Si uite-asa intensitatea cu care mi-l doream crestea de la o zi la alta. Stiam ca este foarte scump si tot ma gandeam si ma razgandeam daca sa mi-l cumpar sau nu. Pana intr-o zi cand am primit o reducere de 20% la orice produs din Sephora si m-am dus si mi l-am cumparat. Este vorba de fondul de ten Chanel Vitalumiere Aqua
Asta cred ca s-a intamplat in urma cu aproape trei luni de zile si da, i-am cazut si eu victima. Ca sa nu fac aici un talmes-balmes, o sa iau pe puncte fiecare atribut al acestui fond de ten, fie ele negative sau pozitive. Sau cel putin cele care mi-au atras atentia.
- Este un fond de ten fluid, fara ulei, pe baza de apa, de unde si numele
- Vine ambalat intr-o sticla de plastic 30 de ml, spre deosebire de restul fondurilor de ten Chanel
- Inainte de aplicare, sticluta se agita bine-bine timp de cateva minute, intrucat amestecul din interior se separa si riscati sa scoateti doar apa din el
- Nu este dozat cu pompita – o alta deosebire fata de restul fondurilor de ten de la acelasi brand
- Este disponibil in zece nuante, atat pentru tenurile cu subtonuri roz (BR), cat si pentru cele cu subtonuri galbene (B). Eu mi-am ales nuanta 22 BR
- Are o textura extrem de usoara – nici nu simt ca as avea fond de ten pe fata
- Are FPS 15 – e putin pentru vara, insa indeajuns pentru iarna
- Consider ca acest fond de ten nu este potrivit unui ten gras, decat daca este foarte bine fixat cu pudra. Eu am ten mixt si dupa circa 4-5 ore zona T luceste si trebuie sa aplic pudra
- Nu scoate zonele mai uscate in evidenta, ci din contra
- Are acoperire mica spre medie. Fiind atat de usor, consider ca oricate straturi as aplica, tot nu as ajunge la acoperire maxima. Astfel, arata foarte natural pe fata, nici nu-ti dai seama ca ai avea fond de ten pe fata - click pe poza
- Are rezistenta mare – ma machiez dimineata in jurul orei noua, iar seara cand ma demachiez pe la ora 8 inca mai este present pe fata
- Nu este rezistent la transfer
- Ofera o luminozitate extraordinara tenului – eu n-am mai intalnit niciodata un astfel de fond de ten care sa-mi lumineze asa de frumos fata
- Nu are un finish mat
- Ca si moduri de aplicare, merge folosit atat cu pensula F80 de la Sigma, cat si cu pensula normala de fond de ten si chiar si cu degetele se vede foarte frumos. Nu recomand aplicarea lui cu buretelul. Fiind atat de fluid, buretelul suge mai mult produs decat e cazul chiar daca e umezit
- Este necesara o cantitate foarte mica pentru intreaga fata
- Contine alcool – m-a cam speriat chestia asta la inceput, dar dupa cercetari intense, am descoperit ca alcoolul din el nu este ingredient activ. Nu mi-a cauzat absolut nicio iritatie.
- Ca si celelalte fonduri de ten Chanel, are miros. Este un miros fresh, deloc deranjant, care dispare in cateva minute de la aplicare.
Sper c-am acoperit cam tot ceea ce era de spus despre el, insa daca aveti intrebari puteti sa mi le lasati in comentarii.
CALIFICATIV: 5/5
Imi place foarte mult acest fond de ten si cred ca la iarna imi va placea si mai mult. Nu degeaba este atat de laudat si iubit. Nu stiu daca o sa-l recumpar in viitorul apropiat, intrucat am ditamai listoiul cu alte fonduri de ten pe care vreau sa le incerc, dar sunt sigura ca la un moment dat ma voi reintoarce la el. Daca sunteti in cautarea unui fond de ten cu textura foarte usoara, cu acoperire medie si care sa ofere tenului o luminozitatea foarte frumoasa, va recomand sa incercati acest fond de ten. Desi este foarte scump – in jur de 200 ron – face toti banii!