19 iulie, 2012

Review *crema de fata cu FPS 30 de la Peter Thomas Roth*

Daca-mi cititi blogul cu regularitate, probabil stiti déjà ca cea mai puternica sursa de unde ma inspir este blogul Lisei Eldridge.
Are doua clipuri in care vorbeste atat despre importanta folosirii pe tot parcursul anului a unei crème de fata cu FPS, cat si despre produsele ei preferate in acest sens.
Anul trecut am folosit o crema cu FPS de la LaRoche PosayAnthelios, care mi-a placut oarecum, insa eram convinsa ca pot sa gasesc ceva mai bun. Asa c-am revizionat cele doua clipulete ale Lisei si-asa am ajuns sa-mi achizitionez crema Ultra-Lite Oil-Free Sunblock SPF 30 de la Peter Thomas Roth.
  • vine ambalata intr-un tub de plastic de 118 grame
  • datorita recipientului, produsul este foarte usor de dozat
  • am cumparat-o de pe beautybay si costa 29, 40 $
  • crema nu contine uleiuri, ceea ce-o face potrivita pentru tenurile grase sau mixte, asa cum este si al meu pe parcursul verii. Din acest motiv, nici nu interactioneaza aiurea cu fondul de ten pe care-l folosesc in present – Chanel Vitalumiere Aqua – care este pe baza de apa
  • desi are o textura groasa, crema se absoarbe foarte repede in piele. In general, astept cam 5-10 minute maxim pentru a aplica fondul de ten
  • tot datorita faptului ca are o consistenta groasa, este un produs foarte economic. Cred ca ma va tine cel putin un an de zile, folosita zilnic atat pe fata, cat si pe decolteu
  • este o excelenta baza de machiaj. Nu matifiaza tenul sub nicio forma, insa nici nu-mi aluneca fondul de ten cand o folosesc
  • producatorul sustine ca este o crema fara miros, insa are acel miros specific cremelor cu FPS, care pe mine personal ma cam deranjeaza. Ma deranjeaza tare, ca sa fiu sincera.
  • Intrucat contine o gramada de ingrediente bune pentru ten – vitamina A, vitamina C, vitamina E, provitamina B5 – este suficienta, nefiind necesara aplicarea unei alte crème peste. Acesta a fost si principalul motiv pentru care am ales-o.
  • Se aplica cu cel putin 30 de minute inainte de-a iesi din casa, fiind necesara reaplicarea ei din ora in ora daca stam in soare
  • Nu este rezistenta la apa, asa ca trebuie reaplicata de fiecare data cand transpiram excesiv sau daca facem baie
  • Producatorul sfatuieste evitarea aplicarii cremei in zona ochilor, insa eu am aplicat-o si aici peste crema obisnuita de ochi si n-am intampinat absolut nicio problema.
  • Nu mi-a cauzat nicio reactive nasoala – iritatii sau cosuri
Cu mana pe inima va spun ca aceasta este cea mai buna crema de fata pe care-am avut-o in viata mea. De fapt, acum cativa ani am avut una de la Clarins de care-am fost foarte multumita, doar ca nu avea FPS, deci cea de la PTR o intrece. V-o recomand cu caldura, iar daca vi se pare prea scumpa, va spun ca merita toti banii mai ales ca este o cantitate mare care cu siguranta va tine un an de zile, pana expira. Singurul minus din punctul meu de vedere este mirosul.
Nu stiu daca o s-o recumpar, intrucat am mai vazut niste crème la Lisa pe care mi-as dori sa le incerc, insa cu siguranta este una din cele mai bune achizitii de anul acesta in materie de cosmetice.
CALIFICATIV: 4,8/5
Daca voi considerati ca n-am atins toate punctele in descrierea acestei crème, va asteapta formularul de comentarii.