18 iulie, 2012

Ce demachiante de ochi am mai incercat

Eu nu pot sa inteleg de ce in ultima vreme ma incapatanez sa tot incerc diverse demachiante de ochi, cand sunt mai mult decat multumita de lotiunea micelara Bioderma. Ba chiar pentru prima data in doi ani, nu mai am strop din aceasta si folosesc diverse.
Oricum dupa acest experiment nereusit as zice eu, mai vreau sa incerc demachiantul cu albastrele de la Yves Rocher si cu asta m-am oprit. Ma reintorc la Bioderma. Asta daca nu cumva demachiantul cu albastrele ma va da pe spate, lucru de care sa fiu sincera ma indoiesc profund.
Dar sa va povestesc ce alte demachiante am mai incercat in ultimul timp.
Demachiant pentru ochi si buze cu echinaceea de la Farmec
Acesta este un demachiant bifazic, dedicat tenului uscat si sensibil, care promite ca indeparteaza inclusive machiajul rezistent la apa. Nu mai folosisem demachiant bifazic de aproximativ zece ani de zile, din perioada facultatii. Pe vremea aia foloseam foarte mult rimel rezistent la apa si aveam nevoie de ceva puternic pentru a-l indeparta. Eram fidela unui demachiant bifazic de la Avon, care nu stiu daca se mai gaseste acum, insa era singurul la acea vreme care ma ajuta. Intre timp, am renuntat la machiajul rezistent la apa si la demachiantul bifazic.
Inainte de a-l cumpara pe cel de la Farmec, am incercat sa ma demachiez cu ulei de migdale dulci, miscare care s-a dovedit pentru mine un adevarat fiasco. Citind pe numeroase bloguri cat de smecher este acesta de la Farmec si vazand cate iubitoare de demachiante bifazice sunt in blogosfera, am luat decizia sa ma rup de 8 lei si sa-l incerc si eu. Rezultatul? Il urasc! In afara de faptul ca nu support senzatia de uleios la ochi nici macar pentru cateva secunde, machiajul se curata foarte greu cu el. Ma intindeam de negreala pe toata fata cand il foloseam. In afara de asta, este de-a dreptul enervant ca partea uleioasa se separa de partea apoasa in cateva secunde si trebuia sa-l agit in permanenta. Asa arata demachiantul la mai putin de 20 de secunde dupa ce l-am agitat.
Un lucru pozitiv al acestui produs ar fi ca nu m-au usturat ochii si nici nu mi-a provocat nicio iritatie. Nu-mi place, n-o sa-l termin pe acesta si cu siguranta n-o sa-l recumpar.
Ingrediente 
CALIFICATIV: 2/5
Demachiant nutritiv pentru ochi Elmiplant
Acest demachiant a fost una din cele mai mari dezamagiri cosmetice din ultima perioada. Desi cand eram in farmacie si mi-am aratat interesul fata de el, Iuliana mi-a spus s-o las balta ca e o porcarie, m-a incantat foarte tare faptul ca e lichid si ne-bifazic si l-am cumparat. Imediat ce-am ajuns acasa, l-am si pus la treaba. De la prima aplicare, am simtit cum imi iau foc ochii si zona din jur ma ustura groaznic. N-am mai putut sa continui. L-am mentionat la un moment dat pe blog si o cititoare m-a sfatuit sa-l mai incerc o data si-asa am si facut. Si a doua oara s-a comportat la fel. Ba mai mult, zona din jurul ochilor mi s-a inrosit si umflat groaznic. Si in momentul ala am incheiat relatia mea cu demachiantul nutritive Elmiplant.
Ingrediente 
CALIFICATIV: 1/5
Demaciant DermatoClean de la Eucerin
Eu sunt mare fana a produselor Eucerin. O lunga perioada de timp, am folosit exclusiv produse cosmetice de la acest brand si niciunul din ele nu m-a dezamagit. Dar trebuia sa se intample si asta la un moment dat.
Demachiantul DermatoClean este tot un demachiant bifazic. Probabil va intrebati de ce Dumnezeu l-am cumparat daca tot nu-mi plac demachiantele de acest gen. Ei bine, am doar o sticluta de 10 ml primita cadou la o revista. Mi-a fost insa mai mult decat suficient pentru a-mi face o parere despre el. Nu credeam c-o sa spun asa vreodata, insa demachiantul bifazic de la Farmec imi place mai mult. Asta din cauza ca cel de la Eucerin, pe langa ca este bifazic, imi si irita ochii. Am aceeasi senzatie neplacuta ca la cel de Elmiplant. Mi-am pus mari sperante in acest produs, dar se pare ca pentru mine nu este bun.
CALIFICATIV: 1/5
Demachiant Simply Sensitive de la Boots
Am cumparat acest demachiant de la Boots UK pentru 1,39 lire. Ceea ce m-a facut sa-l cumpar a fost faptul ca denumirea lui completa contine cuvantul “lotion” - Boots Simply Sensitive Eye Make-Up Removal Lotion. In capul meu prost, eu asociez cuvantul “lotiune” cu ceva cremos, dar mult mai lichid. Surpriza a fost ca acest demachiant de ochi este de fapt ulei. Ulei in toata regula. Va dati seama cam ce-am scos pe gura cand am facut aceasta descoperire. Culmea e ca, din toate demachiantele despre care v-am povestit azi, acesta imi place cel mai mult. Asta nu inseamna ca-mi place! Nuuu, pentru ca mie n-are cum sa-mi placa senzatia de uleios la ochi, nici batuta cu urzica. Insa, curata foarte bine machiajul ochilor, fara sa ma umplu de negreala pe toata fata si nici nu m-a iritat absolut deloc. N-o sa-l termin pe cel pe care-l am si nici n-o sa-l recumpar, insa daca sunteti fane ale acestui gen de demachiante, tind sa cred ca acesta v-ar placea.
Ingrediente 
CALIFICATIV: 2,5/5
Mai am un singur demachiant de ochi despre care sa va povestesc, luat de pe iherb. Dar acestuia ii voi dedica o postare separata, intrucat este ceva ce eu n-am mai incercat pana acum – demachiant gel!
Voi ati incercat vreun demachiant din cele enumerate de mine?