05 iulie, 2012

Am o problema?!

Oricat de multe lucruri as avea, imi doresc si mai multe! Uneori simt nevoia sa cumpar ceva oricat de mic si de neisemnat, iar lucrul ala ma bucura.
Nu stiu daca am o problema sau majoritatea dintre noi au tendinta asta. Ceea ce stiu e ca nu suport ideea de-a intra intr-un magazin si sa nu-mi cumpar ceva.
De aici a venit si pasiunea mea pentru cumparaturile online - chiar daca bananai ore intregi prin magazinele virtuale, mi-e mult mai usor sa ma abtin sa pun chestii in cos, decat daca merg in magazinele fizice. Dar o chestie o stiu sigur: de fiecare data cand iau salariul, e musai sa-mi dau comanda de ceva! 
Asa ca la salariul trecut am facut o comanda pe iherb. De fapt, nu voiam sa-mi iau decat o pasta de dinti, dar s-a ajuns in final la alte cateva lucruri in plus. Asadar, aseara am fost si-am ridicat coletul de la posta si-o sa va arat si voua ce mi-am cumparat. 
  • demachiant pentru ochi cu musetel si ceai verde de la Earth Science - este un demachiant gel si eu una n-am mai folosit niciodata un astfel de produs si eram curioasa cum functioneaza 
  • pasta de dinti pentru albire de la Jason Natural - am vazut ca are foarte multe review-uri pozitive pe site 
  • tot de la Jason Natural mi-am luat si-un sampon Natural Biotin, imbogatit cu proteine vegetale, musetel si ginseng. Desi la prima mea comanda de pe iherb am fost impresionata de modul de ambalare al produselor, nu acest lucru pot sa-l spun si acum. Cand am scos samponul din punga in care era, acesta era tot unsuros pentru ca se scursese produs din el. Din fericire insa, cantitatea pierduta este neglijabila. 
  • mi-am luat si un ulei de cocos de la Now Foods, de care sunt foarte dezamagita. Si nu ca produsul ar fi prost sau mai stiu eu cum, insa din neatentie, am luat varianta fara miros, chestie care ma seaca de mor! L-am cumparat sa-l folosesc pentru leziunile de psoriazis si ca masca de par. 
  • ultima chestie cumparata de pe iherb este un baton de unt de cacao de la Cococare. Ma asteptam sa fie mic-mic, in genul balsamurilor de buze, si cand colo...este ditamai batonul, aproape cat toata palma! Deocamdata, am inceput sa-l folosesc pentru buze si-mi place de mor! Are un gust si-un miros de ciocolata absolut delicios. 

Toate acestea m-au costat 31 de dolari cu tot cu transport. Dar, produsele de pe iherb nu sunt singurele chestii pe care mi le-am cumparat in ultimul timp, ci m-am intins si la alte chestii. 
  • demachiant nutritiv pentru ochi Elmiplant - intrucat uitasem complet de comanda de pe iherb, am simtit nevoia sa-mi mai cumpar un demachiant pentru ochi. Asa ca l-am zarit pe asta intr-o farmacie si, cum era si ieftin, l-am cumparat. N-am apucat sa-l folosesc decat o data, pentru ca nu-mi prieste deloc. Ma ustura groaznic ochii de la el! 
  • ca si finalista a Scolii de Beauty Blogging L'Oreal, am primit ca premiu printre altele si-un ruj Caresse. Atat de mult mi-a placut, incat m-am decis sa-mi cumpar si o alta nuanta - Impulsive Fuchsia. Intrucat intre timp am si castigat concursul, urmeaza sa primesc ca premiu inca un astfel de ruj. Cand il voi primi si pe acela si astfel voi avea trei bucati, le voi face review. 
  • cand am fost vinerea trecuta la Douglas la evenimentul L'Oreal, am zarit la standul Bourjois un produs pe care l-am vazut pe zeci de bloguri de-afara si pe care mi-l doream cu ardoare. In final, mi l-am si cumparat - dizolvant de unghii. L-am folosit doar o data, insa m-a impresionat placut si este exact asa cum ma asteptam! 
Si cam asta mi-am cumparat in ultimul timp. Bine si cateva haine, accesorii si-o pereche minunata de sandale, dar n-o sa vi le arat si pe alea. Poate cu alta ocazie :)