05 iunie, 2012

Review *sampon AVALON ORGANICS*

In urma cu aproximativ o luna de zile, am facut prima mea comanda de pe site-ul iherb.
Va povesteam atunci ca, printre altele, mi-am luat samponul Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo de la AVALON ORGANICS pe care abia asteptam sa-l folosesc. Evident ca n-am mai avut rabdare sa termin samponul John Frieda pe care-l foloseam atunci si l-am inceput pe acesta. 
Ceea ce m-a determinat sa aleg acest sampon a fost faptul ca este cel mai bine vandut sampon de pe acest site, avand peste 2.800 de review-uri, majoritatea lor pozitive.  Acest sampon este destinat parului subtire, imbogatind firul de par, intarindu-l si conferindu-i volum. De asemenea, stimuleaza scalpul stimuland cresterea parului  si hraneste firul pe toata lungimea lui. Contine 70% ingrediente organice, fara parfum sintetic, sulfati si parabeni. 
La inceput, nu mi-a placut absolut deloc acest sampon. Un motiv ar fi ca are o consistenta foarte apoasa - cand il turnam in palma aveam senzatia ca mi se scurge printre degete. 
Al doilea motiv era ca, neavand sulfati in el, nu facea spuma. La prima aplicare, am avut senzatia c-o sa consum jumatate de sticla ca sa reusesc sa scot ceva spuma din el. Dupa ce l-am clatit si l-am aplicat a doua oara, a facut mult mai multa spuma. 
Un alt motiv pentru care nu mi-a placut si inca ma deranjeaza este ca, din cauza celor spuse mai sus - ca este foarte lichid si ca nu prea face spuma -, se consuma destul de repede. Avand totusi in vedere ca vine ambalat intr-o sticla de 414 ml si ca este si destul de ieftin - 7,29 dolari - cred ca pot sa trec si peste acest aspect.
Destul cu carcotelile si sa va spun si ce-mi place la acest sampon:
  • simt ca-mi curata parul ca niciun alt sampon
  • are un miros senzational - fresh si natural
  • parul capata volum si are o textura sanatoasa si foarte placuta la atingere
  • are foarte multe ingrediente naturale
  • atat cat il voi folosi, stiu c-am scapat de grija matretii
  • nu-mi ingrasa parul, ba din contra. Daca inainte cam in a treia zi se observa o usoara ingrasare, acum lucrul asta se intampla spre finalul celei de-a patra zile 
  • nu are capac cu filet, ci doar se ridica partea de sus fara nicio bataie de cap
Ingrediente
Daca puteti trece peste cele cateva aspecte negative mentionate la inceputul postarii, garantez ca n-o sa va para rau daca incercati acest sampon. Il recomand din toata inima! 
CALIFICATIV9,5/10
Daca vreti sa cititi si parerile altor persoane care-au incercat Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo de la AVALON ORGANICS, puteti s-o faceti pe pagina de produs - aici
Abia astept sa fac urmatoarea comanda pe iherb, intrucat am ochit un sampon de la Jason si vreau neaparat sa-l incerc si pe ala. Voi ati incercat vreun sampon de pe iherb?
PS: am uitat sa va spun ceva foarte important! Am ajuns in finala scolii de beauty blogging L'Oreal si, daca vreti sa ma votati, o puteti face AICI! Va multumesc si tineti-mi pumnii!!!