12 iunie, 2012

Ruj Lancome Color Fever

Prin primavara trecuta, m-am trezit intr-o buna dimineata ca nu mai am niciun strop de fond de ten. M-am echipat si-am ajuns la Sephora din Piata Romana.
Dupa ce mi-am cumparat fondul de ten - Estee Lauder Futurist - am dat o raita si pe la standul Lancome. In timp ce cascam gura pe-acolo, mi-au picat ochii pe-un ruj de care m-am indragostit pe loc: Lancome Color Fever in nuanta 153 Red Libertine
Desi este un ruj scump - in jur de 100 ron - si mie nu prea-mi place sa dau bani multi pe rujuri, atat de mult mi-a placut nuanta acestuia, incat m-am decis pe loc sa-l cumpar. Durerea cea mare a fost ca fix nuanta asta n-o aveau pe stoc. Prietena cu care eram la cumparaturi mi-a spus ca asta e un semn si sa ne vedem de treaba. Ne-am vazut de-ale noastre, dar pur si simplu nu puteam sa-mi iau gandul de la el. 
Asa c-am aterizat la Sephora din Mall Vitan, unde cu sufletul la gura m-am dus pusca la standul Lancome. Si mare-a fost bucuria cand vanzatoarea mi-a spus ca au pe stoc nuanta mult-dorita de mine. Desi mi l-am dorit atat de mult, nu stiu daca l-am folosit de maxim 10 ori. Maxim, am zis! Asta pana zilele trecute, cand aveam chef sa ma dau cu un ruj mai deosebit fata de ce folosesc de obicei si-am rascolit prin sertarul cu rujuri si gloss-uri. 
In afara de faptul ca m-am indragostit din nou de culoarea lui, imi place foarte mult ca este si foarte rezistent. Ajung la birou, imi beau cafeaua de dimineata, pe la 1 ma duc la masa, beau apa de sting toata ziua si seara, cand ajung acasa, inca se mai observa pe buze o usoara tenta de culoare. Chiar daca se mai duce din el evident, nu ramane urat pe buze cand se sterge, asa cum se intampla cu majoritatea rujurilor. 
fara blitz/cu blitz
Si cam asa se vede pe buze:
Desi am dat o caruta de bani pe rujul asta, nu am absolut niciun regret! Me gusta!