02 mai, 2012

TAG: unde ma machiez!

In ultimele zile am tot primit mai multe lepse de la cateva bloggerite - poate or mai fi si altele de care nu am aflat inca, insa sunt in urma rau cu cititul blogurilor: am cam 700 de actualizari in reader :|
In seara asta m-am gandit s-o onorez pe prima, primita de la Larisa, careia ii multumesc mult de tot ca s-a gandit la je. 
Aceasta leapsa presupune sa va arat coltisorul unde ma machiez eu zilnic. Deci vor fi foarte multe poze! Asadar, eu locuiesc singura, lucru care care ma coafeaza la maxim pentru ca sunt o fire care iubeste libertatea si careia ii place sa fie stapana ea si doar ea la ea in casa :)) Deci, coltul unde ma machiez este o incapare intreaga care este a mea si numai a mea: baia! Nu concep sub nicio forma sa ma machiez in alta parte decat in baie. Acolo imi tin absolut toate cosmeticalele - machiaje, creme, lotiuni, sampoane, oje si tot ce tine de ingrijirea personala. N-o sa gasesti vreodata la mine in casa farduri ratacite prin alte locuri in afara de baie. Lucrul care-mi place mult de tot sa-l fac in timp ce ma machiez este sa fumez. Nu concep sa ma machiez fara sa tin o tigara intre buze, asadar o scrumiera si pachetul de tigari nu lipsesc de la mine din baie. 
Si pentru ca toata baia este coltul meu de machiaj, m-am hotarat sa va arat mai mult decat efectiv unde-mi tin produsele de machiaj. Pentru ca sunt o buna si-o deosebita, o sa va arat si unde-mi tin cosmeticele si ojele. 
Asadar sa incepem cu dulapiorul (dar-ar dracii in ei de "UUUUUUUUUU") in care-mi tin machiajele. Aici si doar aici le tin! Sunt un pic maniaca atunci cand vine vorba de ordine si disciplina la mine-n casa, in general si in baie, in special. 
Este un dulap pe care l-am cumparat din Ikea si are sase sertare in care-am organizat totul pe caprarii ca sa nu ma apuce spumele dimineata cand tre' sa-mi pun masca si nu gasesc diverse. Deasupra lui imi tin pensulele, betisoarele de urechi, oglinda mica si cea mare si o...chestie in care-mi tin rimelurile, creioanele de ochi si buze, tusurile si altele asemenea. 
In primul sertar imi tin fondurile de ten, primerele de fata si de ochi, corectoarele/anticearcanele si pudrele. 
In al doilea sertar am depozitate paletele de farduri de ochi, gel eyelinere-le, kit-ul pentru sprancene 
Sertarul trei contine blush-urile, iluminatoarele si bronzerele
Sertarul patru e cu rujuri si gloss-uri de buze
Sertarul cinci are clestisorii de intors genele, spray-ul fixator si alte porcarii pe care nu le folosesc aproape niciodata. 
Ultimul sertar e tixit cu mostre, ambalaje goale la produse la care inca n-am apucat sa fac review-uri si absorbante :D 
Langa minunatul dulapior se afla masina de spalat, pe care evident c-am depozitat diverse chestii: cateva produse Sabon, un cos cu toate porcariile pamantului si cosul cu oje.
Deasupra masinii de spalat am o polita pe care-mi tin diferite cosmetice: crema de maini, demachiante, balsamuri de par, alte pensule pe care nu le folosesc si le-am dosit pe-acolo, creme si unturi de corp etc
Pe chiuveta imi tin sapunul lichid, un buretel abraziv si cleanser-ele de dimineata si de seara 
Deasupra chiuvetei am un dulap suspendat cu oglinda, cumparat tot de la Ikea. In el imi tin in general chestiile de fata - creme, masti, serumuri - parfumuri, trusa de manichiura si diverse porcarioare
Si daca tot v-am aratat aproape toata baia, o sa va arat si coltul de la cada unde-mi tin chestiile de dus pe care le folosesc zilnic
Na acum ca tot v-am aratat baia mea, sper sa nu va fi plictisit prea tare si va dau leapsa voua tuturor celor care cititi aceasta postare. 
Acum spuneti drept: v-am aratat mai mult decat era cazul, asa-i? ;))