27 mai, 2012

Oja saptamanii



Va aratam acum cateva zile ultimele achizitii in materie de oje, iar astazi o sa va arat mai indeaproape una dintre ele.
Mai exact Gabrini numarul 348. 
Ceea ce-mi doream si cautam de ceva timp era o nuanta apropiata de Essie Mint Candy Apple
Se pare ca ceea ce-am gasit eu nu este exact ceea ce voiam, asa ca o sa mai caut. Ba mai mult, desi m-am bucurat ca este ieftina - 4 ron - aceasta oja este totodata si foarte proasta! Este infernal de greu de aplicat - dupa ce mi-am dat vreo doua unghii, a inceput sa fie din ce in ce mai groasa, a facut bulbuci si s-a uscat extrem de greu. Nu stiu daca o sa mai am rabdarea s-o mai folosesc si a doua oara, desi e o nuanta destul de draguta. 

Din pacate, vremea nu m-a ajutat sa-i fac poze si-n lumina naturala, dar ce se vede mai sus e identic cu ce e in realitate. Cunoasteti vreo oja IEFTINA care sa semene cu Essie Mint Candy Apple