14 aprilie, 2012

Review *RIMMEL SCANDALEYES*

E ora 2 noaptea si eu fac poze si scriu review-uri! Apai daca si eu mai sunt sanatoasa la cap, inseamna ca toata lumea e!
Asadar, m-am gandit sa fac repede-repejor un scurt review despre rimelul SCANDALEYES de la ...RIMMEL. Asta inainte de-a ma duce repede-repejor sa-l arunc! 
In ultimul timp, depun eforturi uriase in a ma abtine sa mai cheltui bani pe rimeluri. Am avut la un moment dat foarte multe si le-am impartit pe la prietene, ramanand doar cu vreo trei. Insa, cand am vazut in DM Market oferta la rimelul SCANDALEYES, n-am putut rezista tentatiei. Am dat 10 ron pe cel normal.
Cand m-am dat prima data cu el, am avut senzatia ca parca ma dau cu apa colorata pe gene. Un rimel atat de apos nici c-am mai intalnit vreodata. Am spus sa-i mai acord o sansa si sa-l las vreo cateva saptamani sa se mai usuce putin si-am trecut iar la folosirea lui. Rezultatul ?
fara rimel
un strat de rimel
doua straturi de rimel
Ce-mi place la acest rimel? NIMIC! NADA! NOTHING! 
Ce nu-mi place la acest rimel? 
  • in continuare a ramas destul de apos 
  • imi lipeste genele
  • nu da deloc volum
  • nu lungeste genele
  • se demachiaza extrem de greu! trebuie sa consum o gramada de dischete si o gramada de demachiant. ca sa nu mai spun ca-mi cad genele intr-o veselie cand il dau jos
  • din cauza periutei uriase, ma manjesc 
Cred ca deja v-ati prins cat de mult imi place acest produs! Cred ca e unul din cele mai proaste rimeluri folosite de mine pana-n ziua de azi. Chiar ca scandaleyes :)) In concluzie, daca vreti sa va maraie cainii pe strada, cumparati-va acest rimel. Daca nu, nu vi-l recomand. 
CALIFICATIV: 2/10
Sa ridice mana sus cine a mai cazut ca mine in plasa acestei oferte si-a cumparat acest rimel!