24 aprilie, 2012

Review *JOHN FRIEDA BRILLIANT BRUNETTE*

Cel mai bun sampon pe care l-am folosit in viata mea este Yes to Carrots: m-a ajutat sa scap de matreata fara alte tratamente, imi lasa parul moale, se descurca usor...tot ce-mi puteam dori de la un sampon.
Insa l-am folosit atat de mult, incat intr-o zi n-am mai putut sa-i suport mirosul. Si uite-asa a incetat relatia mea de iubire cu Yes to Carrots. De cand nu-l mai folosesc - aproximativ doi ani - am dus o lupta continua pentru a incerca sa gasesc un alt sampon la fel de bun sau care macar sa-mi tina matreata sub control. N-am mai gasit, fiind nevoita sa folosesc in acelasi timp si-un tratament prescris de medicul dermatolog (Selegel). Unele nici macar cu acest tratament n-au facut fata. Pana am gasit samponul Brilliant Brunette Shine Release de la John Frieda
Folosesc acest sampon de aproximativ o luna, o data sau de doua ori pe saptamana, in functie de nevoi. Este un produs dedicat folosirii zilnice, insa nu m-am avantat pana intr-acolo 1. pentru ca daca ma spal des, parul mi se ingrasa si mai des si 2. cred c-as innebuni sa trebuiasca sa ma spal pe par zilnic, in conditiile in care aceasta operatiune dureaza destul de mult. Asadar, aplic o cantitate destul de mica de doua ori la o spalare.
Chiar daca stiu ca SLS nu este un ingredient tocmai recomandat si toata lumea fuge de el (n-am descoperit inca de ce), mie imi place ca face spuma. Imi place sa faca spuma multa, nene, pana ma inec in ea. Lucrul asta il face si acest sampon si cred ca datorita acestui fapt este si necesara o cantintate atat de mica de produs la o spalare. 
Dupa ce clatesc parul, simt ca intr-adevar este curat. Prima data cand l-am folosit, simteam ca ma mananca le cap prin prosop. M-a cuprins disperarea! Zic "al naibii sampon, cred ca si asta ma umple de matreata!" Disperarea a fost cu atat mai mare mai ales ca ramasesem si fara Selegel si deci eram condamnata sa ma duc a doua zi la birou alba in cap. Va jur ca mi-era teama sa-mi dau prosopul jos din cap. Vorbeam cu o prietena pe mess si-i spuneam despre zbaterile mele interioare, pana mi-a zis "Du-te femeie si-ti da prosopul jos si nu mai fi nebuna!" Si m-am dus, cu mare teama in suflet :)) Am dat prosopul jos si-am inceput sa-mi examinez scalpul milimetru cu milimetru. Nici un firicel de matreata! O sa spuneti ca-s dusa cu pluta, insa-mi venea sa sar in sus de bucurie. 
A doua zi - eu imi las parul sa se usuce in voie peste noapte - m-am trezit si fuga-fuguta m-am dus orbecaind la oglinda. Parul era inca acolo. L-am pieptanat - foarte usor! - si l-am intins cu placa si tare mult mi-a placut cum se simtea la atingere: parca firul era mai gros si parea mai des. Ca sa nu mai spun ca mirosea minunat! A proaspat si-a curat. Desi acest sampon promite ca face sa straluceasca parul, acest aspect nu pot spune ca l-am observat, dar nici nu ma plang ca am un par tern. Arata destul de sanatos. 
Ingrediente: 
Aspectul nasol cu acest sampon este c-a fost scos de pe piata. Nu stiu cand, insa pe site-ul oficial John Frieda el apare ca fiind discontinued. Eu l-am cumparat de pe un site romanesc si-am dat pe el 29 ron. Nu stiu ce sa va mai spun despre acest sampon, decat ca-mi place foarte mult. Daca am uitat vreun aspect, va rog sa ma trageti de maneca. 
Momentan astept prima mea comanda de pe iherb, care cuprinde si-un sampon. Dupa ce-o sa-l testez si pe ala, o sa ma intorc la John Frieda, asta daca nu face ala vreo minune-minunata pentru parul meu. Daca nu la asta, cu siguranta la alte sampoane de la acelasi brand, mai ales ca au preturi foarte accesibile. Problema e ca nu prea gasesc de unde sa le comand.  Asa ca daca stiti voi cumva, please do tell :D 
CALIFICATIV:10/10
Ati incercat produse John Frieda
PS: Stiu ca va sunt datoare cu o groaza de review-uri si ma tot intrebati cand le fac, insa credeti-ma ca imi dau tot interesul sa le fac pe toate. Scriu aproape in fiecare seara, dar mai mult de-atat nu pot :D