11 martie, 2012

Review *NAKED 2 PALETTE*

Cand am aflat anul trecut prin noiembrie ca cei de la URBAN DECAY vor scoate NAKED PALETTE 2 am fost...wow!
Pendulam intre starea de bucurie si nerabdare si starea de neincredere. Ma intrebam cum ar putea ca vreo alta paleta de pe lumea asta sa se ridice la nivelul primei truse NAKED. Din clipa aia mi-am spus ca trebuie s-o am! Asa ca imediat ce-a aparut si pe site-urile din Europa, am cumparat-o. 
Ca si prima NAKED, aceasta n-a venit singura, ci insotita de-un glos de buze si-o pensula cu doua capete. Amabalajul este din metal, pare mult mai elegant la prima vedere, insa mie imi place mai mult cel de la prima NAKED intrucat este mai usor de manevrat. 
Culorile sunt din aceeasi grupa ca si cele din prima trusa - neutre - avand in comun doar nuanta Half Baked. As fi preferat sa fie alta culoare in locul acesteia. Are atat nuante mate, cat si nuante sidefate, iar unele dintre ele sunt intre - satinate le-as numi eu. 
Sunt convinsa ca deja ati vazut zeci de review-uri la aceasta paleta, dar ma gandesc ca unul in plus nu strica :) Asadar, culorile sunt foarte pigmentate, rezistente, se blenduiesc perfect...sunt minunate! Desi am mai spus asta, o spun din nou: dintre toate fardurile de ochi incercate de mine pana acum, cele de la URBAN DECAY mi se par de departe cele mai bune din punct de vedere calitativ. In afara de calitatea exceptionala, gasesti in cele doua truse NAKED absolut toate culorile de care ai nevoie sa creezi un machiaj perfect, fara sa fie nevoie sa apelezi si la alte truse. Cred ca daca nu esti una dintre acele fete careia ii place sa colectioneze truse de machiaj sau daca nu esti innebunita sa-ti faci machiaje in toate culorile curcubeului, aceste doua palete sunt absolut tot ce-ti trebuie. 
O sa va arat acum cum arata NAKED PALETTE 2 atat in lumina naturala, cat si artificiala cu blitz. 
Si ca sa va faceti o idee care sunt diferentele intre NAKED si NAKED 2:
Asa cum va spuneam, NAKED 2 vine insotita si de-un gloss si-o pensula cu doua capete. As fi preferat ca in locul glosului, sa fie altceva. Nu-mi place deloc! Nu l-am folosit decat o singura data pentru ca nu-mi place ca e lipicios, nu-mi place ca e in tub din ala pe care tre' sa-l strangi ca sa iasa produsul si nu-mi place ca e usor mentolat. Pensula insa o folosesc cu succes, mai ales unul din capete cu ajutorul caruia aplic fardurile pe pleoapa inferioara. 
Va spun sincer ca la inceput am fost sceptica in ceea ce priveste NAKED 2, intrucat eram foarte atasata de NAKED. Chiar vorbeam cu o prietena, care ma tot intreba in fiecare zi dupa ce-am luat-o daca-mi place, si-i dadeam in fiecare zi acelasi raspuns "nu stiu ce sa zic inca..." Acum insa daca ar trebui sa renunt la una dintre ele, mi-ar fi extrem de greu sa am decid pe care s-o pastrez. Le iubesc pe amandoua la fel de mult si nu regret nici macar o secunda ca le-am cumparat! 
CALIFICATIV: 10/10