27 martie, 2012

Review *MUA HEAVEN AND EARTH*

MUA HEAVEN AND EARTH
M-a cuprins o raceala scarboasa si nesuferita pentru c-am vrut sa fiu o mare doamna si-am umblat dezbracata, asa ca daca dispar zilele urmatoare e semn c-am cazut cu roatele-n sus.
Dar pentru ca-mi programasem sa scriu musai review-ul astazi, pentru ca-l tot aman de cateva zile, mi-am zis ca daca-l aman iar...amanat va ramane!
Asadar, doamnelor si domnisoarelor, astazi va prezint paleta Heaven and Earth de la Makeup Academy
MUA HEAVEN AND EARTH
MUA HEAVEN AND EARTH
Aceasta trusa contine 12 culori neutre si cred ca poate inlocui cu destul de mult succes paleta Naked de la Urban Decay, daca nu doriti sa investiti in cea din urma - oricare-ar fi ea, prima sau a doua editie. Gasiti in ea atat culori mate, cat si satinate si chiar sidefate. Fardurile sunt destul de pigmentate, dar cred ca se putea si mai bine de-atat. Nu sunt prafoase, nu cad la aplicare si se blenduiesc excelent! Rezistenta este si ea destul de buna. Aplicate cu primer, bineinteles.  Va las cu cateva swatch-uri, atat fara blitz, cat si cu. (Primul rand este fara si al doilea cu)
MUA HEAVEN AND EARTH
MUA HEAVEN AND EARTH
Desi mi-ar fi placut ca nuantele sa fie o idee mai pigmentate, mie-mi place extraordinar de mult trusa asta si dimineata, printre oftaturi, blesteme si lacrimi in ochi, intind mana dupa ea destul de des. Va marturisesc ca-n ultimele saptamani n-am mai folosit altceva in afara de Heaven and Earth si cele doua dezbracate de la Urban Decay. Am si uitat cum arata paletele Sleek
Asa ca daca va place la fel ca mie sa va machiati cu nuante neutre, va recomand paleta asta. O gasiti pe site-ul MUA la pretul de 4 lire. 
CALIFICATIV 9/10
Si-acum ma duc sa-mi fac un Fervex si sa ma dau cu capu' de pereti! Nu stiu cum sunteti voi, dar eu cand racesc, ma ia asa o depresie si-o disperare, ca-mi vine sa plang in hohote...Daca nu voi cadea la datorie, maine o sa va arat blush-ul meu preferat din momentul asta, de altfel singurul produs de machiaj pe care l-am folosit atat de mult, incat am atins fundul cutiei. Mare realizare, ce sa zic :))