14 martie, 2012

Review *KERASTASE NECTAR THERMIQUE*

Am acest produs din luna iunie 2011, l-am folosit cu regiliozitate si chiar ma intreb cum de nu i-am facut pana acum review.
Despre KERASTASE NECTAR THERMIQUE am aflat de la una din youtube-eritele mele preferate, Fleur de Force
KERASTASE NECTAR THERMIQUE este un balsam de tip leave-in (care nu se clateste) si este destinat hranirii parului si protectiei impotriva caldurii degajate de catre utilajele pe care unele dintre noi le folosim (placa de indreptat, uscator de par, ondulator, perie rotatita). 
Balsamul se aplica pe parul umed, dupa spalare. Eu imediat ce ies de sub dus, imi infasor parul intr-un prosop, il tin asa pret de-o tigara si apoi aplic pe el NECTAR THERMIQUE cam de la nivelul umerilor pe toata lungimea si insist la capete. Produsul este dedicat parului uscat si foarte uscat, insa sa nu va asteptati ca daca aveti parul tocit, sa vi-l repare ca printr-o minune. Desi la inceput mi-a fost teama ca-mi va ingrasa parul sau ca va atarna greu, temerile mele s-au dovedit a fi total neintemeiate. 
Desi are un pret destul de ridicat (20 de euro pe feelunique, iar in saloanele de la noi am auzit c-ar costa in jur de 180 ron), este un produs foarte, dar FOARTE economic. Eu am parul pana in talie si folosesc o cantitate foarte mica la fiecare aplicare. Il am din iunie si l-am folosit pana in luna ianuarie la fiecare spalare si mai am jumatate din el. 
Desi ma tund foarte rar - cam o data/de doua ori pe an -, desi il am foarte lung, desi il intind chiar si de doua ori pe saptamana cu placa, parul meu arata foarte sanatos de cand folosesc acest balsam. Nu este tocit la capete decat foarte putin, abia se poate sesiza si asta din cauza ca ma tund foarte rar. Desi in prezent folosesc un balsam leave-in de la JOICO, voi reveni la acesta si-l voi recumpara in viitor. Cred ca un recipient poate tine chiar si un an, mai ales daca aveti parul mai scurt decat al meu. 
Asadar, daca sunteti in cautarea unui produs care sa functioneze cu adevarat si sa ajute la protejarea parului, va recomand KERASTASE NECTAR THERMIQUE
CALIFICATIV: 10/10