18 iulie, 2011

cea mai mare dezamagire cosmetica EVER

cea mai mare dezamagire cosmetica EVER, review, deodorant, balea, dm markt
pentru ca tot vad pe mult bloguri cat de laudate si de ridicate in slavi sunt produsele BALEA, am zis sa vin si eu cu propria mea varianta chiar daca n-o sa fie pe placul multora.
nu, nu toate produsele BALEA m-au dezamagit, ci unul singur. dar BIG TIME!
cea mai mare dezamagire cosmetica EVER, review, deodorant, balea, dm markt
am inceput sa folosesc deodorantele BALEA in urma cu aproximativ un an jumate. eu folosesc foarte mult deodorant, pentru ca transpir foarte tare la axila dreapta. la stanga mai deloc, dar la dreapta e teroare. asa ca, un deodorant ma tine destul de putin, mai ales daca nu e de-o calitate prea buna. 
cand am descoperit deodorantele BALEA am zis ca mi-a pus dumnezeu mana-n cap: ieftine si cu diverse arome foarte placute. am inceput sa folosesc exclusiv aceste produse, ba mai mult...am convins-o si pe mama ca sunt the shit. deja dupa al doilea, mama a inceput sa strambe din nas si mi-a zis sa nu-i mai cumpar ca ea are impresia ca e cam tare pentru zona sensibila a exilei. 
ok, nu i-am mai cumparat, insa eu am continuat sa le folosesc in dusmanie. la un moment dat am observat oarece iritatii, dar nu le-am pus pe seama deodorantului. am zis ca las' ca trec. insa n-au trecut, ci s-au transformat pur si simplul in arsuri! da, in arsuri! pielea pur si simplu s-a inchis la culoare, ma strangea si ma durea exact ca atunci cand te oparesti. 
am renuntat sa mai folosesc aceste deodorante, din pacate prea tarziu insa...pielea imi este distrusa si arata groaznic. nu mai pot purta sub nicio forma haine fara maneci. si a trecut un an de-atunci. s-a  mai calmat, dar foarte putin. 
deci asta este experienta mea cu faimoasele deodorante BALEA :) poate voi veti fi mai norocoase, insa pentru mine asta a fost cea mai proasta alegere in materie de cosmetice din toata viata mea. sper sa-mi treaca petele la un moment dat, pentru ca sunt total inestetice. daca aveti sugestii cu ce m-as putea da ca sa treaca mai repede...