17 mai, 2015

Fond de ten Dior Star

fond de ten, dior star, machiaj, makeup, review 
Vă povesteam recent că am un nou fond de ten preferat, Dior Star. Îmi place atât de mult, încât am renunțat cu totul la fondul meu de ten preferat din toate timpurile, Chanel Vitalumiere Aqua.
De când l-am cumpărat, o singură zi mi s-a întâmplat să folosesc alt fond de ten și m-am întors rapid la cel de la Dior. 
Așa cum am mai spus, l-am cumpărat dintr-un impuls. Nici măcar nu se afla pe lista mea de fonduri de ten de încercat. Intenționam să cumpăr altul, însă nu aveau pe stoc nuanța mea, așa că m-am mulțumit cu acesta. M-a întrebat cineva la un moment dat ce nuanță folosesc, dar nu aveam atunci sticla la îndemână. Momentan am ales o culoare mai închisă decât ce folosesc în mod normal, întrucât vara folosesc autobronzant pe corp și trebuie să se potrivească și tenul cu restul. Așadar, am ales nuanța 020.
fond de ten, dior star, review, machiaj, makeup
Consistență: nu este foarte lichid, ci mai degrabă cremos. Eu prefer de departe fondurile de ten lichide. Cu cât mai lichid, cu atât mai bine. Însă acesta este excepția. 
Aplicare: metoda mea preferată de aplicare este cu pensula Custom Coverage Buffing Brush de la EcoTools. Nu mi-a plăcut absolut deloc pensula asta când am cumpărat-o, însă se potrivește de minune cu fondul de ten Dior Star. Pentru că nu este un fond de ten foarte lichid, nu se aplică cel mai ușor din lume. Îmi ia câteva minute până îl întind bine pe față și gât, însă rezultatul merită efortul.
fond de ten, dior star, review, machiaj, makeup, eco tool, pensula
Acoperire și textură: vreau pentru a milioana oară să accentuez faptul că este foarte important ce cremă de față folosesc înainte, precum și pudra pe care-o folosesc după aplicare. Rezultatul poate fi cu totul diferit, în funcție de aceste două produse. Atunci când îl folosesc ziua, înainte de aplicare folosesc o cremă cu factor de protecție solară de la Paula's Choice, iar după, folosesc o pudră, tot cu factor de protecție, de la Physician's Formula. Cu această combinație, textura fondului de ten este satinată, iar peste câteva ore capătă un ușor luciu, care mie-mi place la nebunie, întrucât face ca tenul să pară foarte natural. 
Dacă-l folosesc seara, aplic înainte un serum tot de la Paula's Choice, iar apoi aceeași pudră. Textura nu mai este la fel de lucioasă (și nu mă refer la luciu inestetic), ci mai degrabă satinată și ceva mai mată. Din acest motiv, de multe ori renunț de tot la pudră. 
Acoperirea este medie, dar se poate lucra și, în funcție de cantitatea aplicată, se poate obține o acoperire mare. Indiferent ce fel de acoperire preferați, Dior Star nu arată ca o mască, nu încarcă tenul, iar textura finală este naturală.
Rezistență: în cazul meu, rezistă ok și fără să aplic o pudră de fixare. Dar pentru o rezistență mai de durată, acest pas este necesar. Un alt aspect care-mi place major la el este că nu se strânge absolut deloc pe aripile nasului (acolo unde am eu o sensibilitate), iar atunci când începe să se ducă, nu creează un aspect inestetic. Primul loc unde dispar fondurile de ten este bărbia, pentru că obișnuiesc să o ating destul de des în timpul zile. Însă am observat că nu este evident atunci când folosesc Dior Star. Ceea ce mai vreau să adaug este că nu e rezistent la transfer. 
Fiind un fond de ten premium, prețul lui Dior Star este destul de prohibitiv. Însă, din punctul meu de vedere, merită fiecare leuț! Sunt atât de obsedată de el, că aproape că mi-e teamă că toate fondurile de ten pe care le voi încerca de-acum le voi compara cu acesta și nu-mi vor plăcea. Dar, vom trăi și vom vedea. Și ultimul lucru pe care vreau să-l adaug pentru cele interesate este că fondul de ten Dior Star are SPF 30 - PA++.