03 ianuarie, 2013

Colectia mea de pensule de machiaj


Doamnelor, sper c-ati avut parte de un final de an minunat si va doresc inca o data un 2013 FABULOS! Desi nu credeam si nici macar nu mai speram, am avut parte de cel mai tare Revelion de pana acum.
M-am simtit extraordinar, am dansat ore in sir, de ma mai dor si-acum picioarele. Daca va fi si anul ce tocmai a inceput la fel de fain si de interesant cum a fost noaptea de Revelion, nu pot decat sa fiu mai mult decat multumita!
Asa cum anul trecut v-am aratat colectia mea de pensule de machiaj, m-am gandit sa fac din asta un fel de traditie si sa fac si anul asta o postare dedicata ei. Cateva din pensulele de anul trecut au disparut din peisaj si au aparut altele in locul lor. Inca nu sunt pe deplin multumita de colectia mea de pensule, insa nu ma plang.
Pensulele principale le tin intr-un borcanel cumparat de la Bamboo, iar pensulele de rezerva - pe care n-o sa vi le arat azi - le tin intr-un alt borcanel, undeva pe un raft din baie. Pensulele pe care le folosesc zilnic le tin deasupra dulapiorului unde am si oglinda in fata careia ma machiez. Puteti vedea poze aici
Asadar, sa incepem cu pensulele pentru fata. 
REAL TECHNIQUES BY SAMANTHA CHAPMAN Buffing Brush - este pensula cu care-mi aplic zilnic fondul de ten. Iubesc aceasta pensula: este foarte moale, aplica uniform fondul de ten, este foarte usor de spalat si se usuca repede. 
SIGMA Flat Top Synthetic Kabuki F80 - de cand am inceput sa folosesc pensula de mai sus, aproape c-am renuntat de tot la aceasta. O mai folosesc si acum, atunci cand cu cea de la RT am folosit un alt fond de ten decat intentionez sa folosesc in momentul respectiv si nu mai am timp s-o spal. 
SIGMA Small Contour F05 - aceasta pensula cred ca-mi place cel mai putin din toata colectia mea. O am de un an de zile si inca mai pierde peri la fiecare spalare. Abia astept sa scap de ea si s-o inlocuiesc cu ceva mai bun. O folosesc pentru aplicarea fardului de obraz sau a iluminatorului pudra. 
Pentru pudra folosesc cea mai noua pensula din colectia mea, o pensula EBELIN, pe care-am cumparat-o cu 15 lei de la DM Markt. Imi place foarte tare ca este mare, stufoasa si foarte moale.
REAL TECHNIQUES BY SAMANTHA CHAPMAN Contour Brush - o folosesc fix pentru ce-a fost conceputa: pentru conturarea fetei. 
Tot pentru fard de obraz pudra folosesc si pensula E.L.F. Angled Blush Brush. Am doua moduri in care-mi aplic fardul de obraz: fie pe pometi, fie in spatele pometilor, spre tample. Pe cea de la Sigma o folosesc pentru prima varianta, iar pe aceasta pentru a doua. 
Foundation Brush 47 de la SEPHORA PROFESSIONNEL - este una dintre primele mele pensule si este aproape ca in ziua in care-am primit-o. O lunga perioada de timp am folosit-o pentru aplicarea fondului de ten, insa acum o folosesc pentru aplicarea fardurilor de obraz crema si a mastilor de fata. 
REAL TECHNIQUES BY SAMANTHA CHAPMAN Pointed Foundation Brush - n-am incercat niciodata s-o folosesc pentru aplicarea fondului de ten si nici nu-mi trece prin cap cum o pensula atat de mica ar putea functiona in scopul asta. Insa o gasesc perfecta pentru aplicarea iluminatorului crema sau lichid. 
SIGMA Precision Flat P80 - aceasta pensula este perfecta pentru aplicarea anticearcanului sau a corectorului si este una dintre pensulele mele preferate. 
Tot pentru fata mai folosesc o pensula pentru pudra, pe care-o tin in poseta. Din nefericire, am uitat-o pe birou la serviciu, asa ca nu i-am facut poza. Este vorba de pensula kabuki de la REAL TECHNIQUES BY SAMANTHA CHAPMAN.
Si cu asta trecem la pensulele de ochi. 
Pensula URBAN DECAY Naked 2 - aceasta pensula cu doua capete a venit in trusa Naked 2 si chiar este o pensula foarte buna. Partea plata o folosesc la aplicarea fardului pe pleoapa inferioara sau a fardului inchis la culoare in coltul extern al ochiului. Partea mai stufoasa o folosesc ceva mai rar, atunci cand pensulele de blending sunt murdare de alte nuante decat am eu nevoie la momentul respectiv. 
MAC 219 - pensula asta a implinit doi ani de cand o am si este ca noua! O folosesc pentru aplicarea fardului iluminator in coltul intern al ochiului sau atunci cand fac un machiaj de tip cut crease - care, fie vorba intre noi, nu prea-mi iese - pentru aplicarea fardului in pliul pleoapei superioare. 
SIGMA Small Tapered Blending E45 - mi-a placut foarte tare aceasta pensula, insa si-a cam schimbat forma si va trebui s-o inlocuiesc cat de curand. O folosesc pentru aplicarea fardului in pliul pleoapei superioare. 
URBAN DECAY Shadow Brush - aceasta pensula a venit in trusa Naked si este pensula mea de baza, cum imi place sa-i spun. Cu ea aplic fardul pe pleoapa superioara si n-as putea sa traiesc fara ea. O pensula exceptionala, dupa parerea mea. 
O alta pensula de care nu sunt foarte multumita si pe care intentionez s-o inlocuiesc cat de curand este cea pentru eyeliner SIGMA E05. 
SIGMA Blending E25 travel size - este pensula cu care amestesc culorile. Imi place tare mult pensula asta. Cred ca este pensula care-mi place cel mai mult de la Sigma. 
E.L.F. Concealer Brush - este o pensula dedicata aplicarii corectorului/anticearcanului, dar consider ca este mult prea teapana pentru aceste activitati. Asa ca eu o folosesc la aplicarea fardului iluminator sub arcada. 
Pentru aplicarea fardului pe sprancene folosesc o pensula MAC fake, pe care am primit-o in urma cu vreo 3 ani. Isi face treaba foarte ok si sunt multumita de ea. 
O alta pensula pentru aplicarea eyeliner-ului este si cea de la ESSENCE, care sa va spun sincer nici nu stiu ce cauta in borcanul meu cu pensule permanente. Nu-mi place deloc pensula asta si-o folosesc din an in paste, atunci cand cea de la Sigma este murdara cu alta culoare. 
REAL TECHNIQUES BY SAMANTHA CHAPMAN Detailer Brush - acestei pensule nu i-am gasit inca menirea ei in viata, dar o mai folosesc uneori ca pensula de buze sau pentru aplicarea fardului pe pleoape inferioara. 
MAC 217 - este pensula de blending si-o folosesc atat in acest scop, cat si la aplicarea fardului pe pleoapa superioara daca fac un machiaj ce necesita doua nuante. Un exemplu aveti aici, unde in prima jumatate a pleoapei am aplicat un fard mai deschis si pe restul, o alta nuanta. 
Atunci cand fac un machiaj smokey, aplic inainte de toate un creion negru sau maro, atat pe pleoapa inferioara, cat si pe pleoapa superioara. Apoi intind creionul cu ajutorul unei pensule micute, pe care nici nu mai stiu de unde o am. Clar este un no name, insa sunt foarte multumita de ea pentru ca e scurta si teapana, numai buna pentru aceasta activitate.
Pentru pieptanarea sprancenelor inainte si dupa ce le-am facut cu fard, folosesc o pensula MAC, tot fake. Si pe aceasta intentionez s-o inlocuiesc cat de curand, intrucat mi se pare prea mare pentru sprancenele mele lesinate. 
Pentru buze, in afara de pensula de la RT pe care v-am aratat-o mai sus, o folosesc si pe cea de la SIGMA L05, care-mi place ca are capac si poate fi purtata si in poseta. Nu este insa o pensula exceptionala. 
Daca ar fi sa trag linie, pensulele de la SIGMA mi se par destul de slabe calitativ si cu siguranta n-o sa-mi mai cumpar vreuna niciodata. Pensulele de la MAC, alea originale, nota 10! Chiar si cele fake mi se par destul de ok. Insa cred ca din toate, preferatele mele sunt cele de la Real Techniques. Deja mi-am mai pus in cos cateva pentru urmatoarea comanda pe care-o voi da pe iherb. De asemenea, impresionata placut sunt si de pensula pentru pudra de la EBELIN. O cumparasem initial pentru mama, care ma tot bazaia ca nu-i dau si ei o pensula, insa cand am vazut cat e de moale, am oprit-o pentru je. 
Voi ce pensule preferate aveti? Si mai ales cate?