19 decembrie, 2012

Produsele anului 2012 *PARTEA a II-a*

Si iata ca astazi va prezint a doua si ultima parte din preferatele anului 2012, partea de machiaje.
FOND DE TEN 
CHANEL Vitalumiere Aqua
(in topul de aici, am spus ca preferatul meu este cel de la Revlon, insa dupa ce-am folosit din nou Chanel Vitalumiere Aqua, mi-am dat seama ca acesta-mi place un picut mai mult)
(review aici)
PUDRA 
BEN NYE Banana Luxury Powder
ANTICEARCAN
CLINIQUE Airbrush Concealer
(review aici)
BAZA DE MACHIAJ PENTRU OCHI
Too Faced Shadow Insurance
BRONZER
Soleil Tan de CHANEL 
BLUSH 
AVON Rose Glow
ILUMINATOR
JEMMA KIDD Dewy Glow All Over Radiance Creme in nuanta Rose Gold 
GEL EYELINER
MAC Dark Diversion
TUS
REVLON Colorstay
RIMEL 
GOSH Boombastic XXL Volume Mascara
(review aici
TRUSA DE FARDURI DE PLEOAPE
URBAN DECAY Naked & Naked 2
(review aici)
FARD DE PLEOAPE MONO
MAC Satin Taupe
(review aici)
RUJ
REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain in nuanta Smitten
(review aici)
LIPGLOSS 
REVLON Creme Gloss in nuanta Fiercely Fushsia
FARD PENTRU SPRANCENE
nuanta Buck din trusa Naked de la URBAN DECAY

Si cu asta am terminat! Ma gandeam sa fac o postare la fel ca si anul trecut cu pensulele de machiaj pe care le folosesc in prezent si, daca sunteti interesate, o voi face si pe aia. Sper ca v-au placut aceste doua postari. Pe prima o gasiti aici