14 decembrie, 2012

Produsele anului 2012 *PARTEA I*

Si pentru ca se apropie cu pasi repezi finalul anului, o sa incep seria de doua postari in care o sa va arat produsele care mi-au placut cel mai mult in 2012, din fiecare categorie.
O sa incep, la fel ca anul trecut, cu produsele preferate din categoria de ingrijire, ca mai apoi, saptamana viitoare, sa vi le arat pe cele de la categoria de machiaj.
GEL DE CURATARE 
Vitamin C & Manuka Honey Gel Cleanser de la Now Solutions
DEMACHIANT PENTRU OCHI
Solutie micelara Sensibio de la Bioderma
LOTIUNE TONICA 
Keratoplast Cleansing Lotion de la Mario Badescu
review aici
CREMA DE FATA
Ultra-Lite Oil-Free Sunblock SPF 30 de la Peter Thomas Roth
review aici
CREMA DE OCHI
Starting Over de la Origins
review aici
MASCA DE FATA 
Heavenly Hydration Moisture Mask de la NO7
review aici
TRATAMENT DE FATA 
Daily Smoothing Treatment with 5% AHA din gama Resist de la Paula's Choice
SCRUB PENTRU FATA
Apricot Scrub Invigorating de la St. Ives
BALSAM DE BUZE 
Pink Grapefrut de la Badger
SAMPON
Brilliant Brunette Shine Release
review aici
BALSAM DE PAR 
Color-Vive Miracle Instantane de la Elseve
review aici
PROTECTIE TERMICA PENTRU PAR
Nectar Thermique de la Kerastase
review aici
GEL DE DUS
Spiced Pumpkin de la The Body Shop
CREMA DE CORP
Moringa Body Butter de la The Body Shop
SCRUB DE CORP 
Delicate Jasmine de la Sabon
review aici
DEODORANT
Body Deodorant Stick de la Crystal
CREMA DE MAINI
2 in 1 Beautifying Hand&Nail Cream de la Yves Rocher
In primul rand, imi cer scuze pentru calitatea unora dintre poze, dar acestea au fost facute cu mult timp in urma, cand inca eram destul de la inceput cu blogul. Pe mine una m-au ajutat ca sa-mi dau seama ca totusi am evoluat. In al doilea rand, sper ca n-am uitat nimic, dar daca totusi am facut-o, sper sa ma trageti de maneca. In al treilea rand, aici puteti gasi postarea sora de anul trecut. 
Acestea fiind spuse, ne vedem saptamana viitoare cu partea a II-a.