07 noiembrie, 2012

O noua comanda iherb



Iata ca azi am primit coletul cu ultimele produse comandate de pe iherb, comanda cu numarul 8.
Dintre toate comenzile pe care le-am facut pana acum pe acest site, aceasta m-a entuziasmat cel mai mult si o sa vedeti si de ce.
Asadar, comanda a fost in valoare totala de 45.45 $ si mi-a fost livrata pe data de 24 octombrie si, asa cum spuneam si mai sus, astazi am primit-o. Ma bucur tare mult ca n-am avut niciodata probleme cu vreo comanda iherb, asa cum am auzit cateva cazuri. Si sa va arat ce mi-am cumparat :D 
Replenishing Shampoo with Chamomile de la NATURE'S GATE- 5,09 $/532 ml. Desi sunt foarte multumita de samponul pe care-l folosesc in prezent (cel de la AVALON) si-am zis ca n-o sa mai fac experimente in acest sens, nu m-am putut tine deoparte si sper sa nu-mi para rau. Imediat ce-am ajuns acasa cu coletul, am si sarit in cada tzup-tzup si m-am spalat pe cap. Miroase super si-mi place ca e gros, spre deosebire de cel de la AVALON care e aproape la fel de lichid ca apa
Gel Cleanser with Vitamin C & Hanuka Honey de la NOW FOODS SOLUTIONS - 7,63 $/237 ml. Ca si in cazul samponului, sunt foarte multumita de gelul de curatare pe care-l folosesc in prezent (review aici), insa am simtit nevoia sa mai incerc si altceva. Deja l-am folosit in seara asta si are un miros atat de frumos!
Vitamin A Wrinkle Treatment Moisturizing Gel de la DERMA E - 9,25 $/220 ml. In primul rand, mi-a picat fata cand am vazut cat e de mare! Nu sunt foarte priceputa cand vine vorba de masuratori, asa ca pentru mine 220 ml nu reprezenta mare lucru. Dar este mare de tot, fratilor! Cred c-o sa ma tina o viata :)) Am auzit multe vorbe bune despre brandul DERMA E si, cum aveam nevoie de un hidratant foarte usor anti-imbatranire, acesta a fost alegerea mea
pensule Core Collection REAL TECHNIQUES by SAMANTHA CHAPMAN - 17,99 $. Cred ca nu exista iubitoare de make-up care sa nu fi auzit de aceste pensule sau de Samantha Chapman. Aceste patru pensule sunt motivul pentru care eu asteptam coletul asta ca pe Dumnezeu! Ma chinui sa mi le cumpar inca de la prima comanda pe care-am facut-o pe iherb. Tot timpul amanam pentru data urmatoare, gasind alte lucruri mai urgente de cumparat. Le-am spalat si abia astept ca maine sa le si folosesc
Lip Balm with Organic Vanilla de la MADRE BEES - 0,85 $/4,25 g. Cum se apropie anotimpul buzelor uscate, imi trebuia urgent un balsam de buze pentru acasa, sa-l tin la capul patului. Am unul de poseta si mereu il scoteam seara si dimineata uitam sa-l pun la loc in geanta
Sweet Bee Magic Organic Healing Skin Cream de la MEDICINE MAMA'S - moca! 0,25 oz. Si odata cu anotimpul buzelor uscate, vine si anotimpul nasului uscat. Iarna, din cauza ca-mi suflu nasul destul de des, mi se usuca foarte rau pielea din jurul lui si m-am gandit ca aceasta crema ar putea reprezenta o solutie pentru aceasta problema. Vom vedea daca asteptarile-mi vor fi sau nu satisfacute. De asemenea, il vad destul de util si pentru cuticulele uscate.
Si cam astea sunt :D Planuiesc o noua comanda cat de curand, dar perioada asta stau tare prost cu banii, asa ca probabil o sa ma rezum doar la cateva sumplimente ca sa nu intrerup cura pe care-am inceput-o. 
Si pe final, vreau sa va mai zic doua chestiute. Una ar fi ca sunt aproape de final cu lucrul la noua tema pentru blog si sper ca pana de Craciun sa-i si dau drumul. Este foarte foarte frumoasa si eu sunt foarte foarte entuziasmata. Mai sunt mici modificari de facut, dar mergem in directia buna, cea pe care eu mi-o doresc. 
A doua chestiuta ar fi ca, in curand, o sa am si un giveaway dragut si destul de consistent care sper sa va placa, mai ales ca n-am mai facut unul demult tare. 
Acestea fiind spuse, ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Ce asteptari ar trebui sa am? :))