07 octombrie, 2012

Update REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain


Sweetheart & Rendezvous

Asa cum am promis, am revenit cu un update la review-ul in care v-am povestit despre REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain pe care puteti sa-l gasiti aici.
Am ajuns in sfarsit la posta si-am ridicat pachetul cu celelalte doua nuante pe care mi le comandasem. Si am avut o mica surpriza: vanzatorul mi-a gresit una dintre nuante si, in loc sa-mi trimita Romantic, mi-a trimis Rendezvous. I-am scris imediat si i-am semnalat problema si-a fost foarte dragut si mi-a raspuns ca pot sa pastrez nuanta gresita si ca mi-o va trimite imediat si pe cea buna. Nu era asa o mare tragedie, pentru ca oricum intentionez sa-mi cumpar absolut toate nuantele. Dar na...m-am scos, cum s-ar spune :D 
Am luat hotararea sa fac o postare separata pentru Sweetheart si Rendezvous, pentru ca am facut ceva poze si mi-a rezultat mie ca mai bine vi le arat separat, decat sa sufoc acea postare. 
Imi place la nebunie ambele nuante si, desi credeam ca cea portocalie - Rendezvous - va fi un dezastru pe buzele mele, sunt destul de multumita de felul cum arata. De fapt, este primul meu ruj in nuanta portocalie; pana acum n-am avut niciodata curajul sa port asa ceva. 
Asadar, acesta este Rendezvous
Iar acesta este Sweetheart
Si sa va arat si swatch-uri in lumini diferite: 
Vreau sa precizez ca pe buze se vad un pic diferite, in special Sweetheart care este mult mult mai pigmentat decat in poza de mai sus si nu este chiar asa rozaliu. Nu le-am facut poze si pe buze, pentru ca sa va spun sincer eu nu ma machiez duminica si tare mi-a fost lene s-o fac. Dar, o sa va arat saptamana viitoare si cum se vad pe buze. 
Le-am folosit pe amandoua si in ceea ce priveste rezistenta, sunt ambele foarte rezistente, dar in special Rendezvous care pur si simplu m-a uimit la acest capitol si care a devenit preferatul meu din toate cele patru pe care le detin pana in prezent. 
Daca ar fi sa fac un top al preferintelor mele, pe primul loc este Sweetheart, pe doi Crush, pe trei Darling si pe patru Rendezvous
Asa cum am spus si anterior, sunt extrem de incantata de aceste produse si vi le recomand din suflet, mai ales ca nici nu sunt extraordinar de scumpe.