02 octombrie, 2012

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain


Ma chinui de o gramada de timp sa prind lumina calumea ca sa pot face poze pentru acest review.
Just Bitten Kissable Balm Stain de la REVLON sunt cea mai mare descoperire a mea in materie de machiaje. Si daca nu de machiaje, cu siguranta a produselor destinate buzelor.
  • sunt prezente pe piata in 12 nuante: Honey, Crush, Darling, Cherish, Lovesick, Sweetheart, Smitten, Charm, Rendezvous, Romantic, Precious si Adore. Eu deocamdata am Darling si Crush, iar de cateva zile, ma asteapta la posta Romantic si Sweetheart


DARLING

CRUSH
  • intrucat nu se gasesc in Romania, din pacate, eu le-am cumparat de pe ebay: pe primele doua la pretul de 10$, iar pe ultimele la 11&, toate cu free shipping
  • vin ambalate sub forma unor creioane mai groase, din plastic; nu se ascut, ci se rasucesc de la baza pentru a scoate produsul afara. Din punctul asta de vedere, functioneaza exact ca un ruj normal
  • ce este acest produs mai exact: asa cum ii spune si numele, este un lip stain si-un balsam 2 in 1
  • au miros mentolat si acesta se simte si pe buze. In cateva secunde de la momentul aplicarii, acest miros dispare. Deci daca nu suportati mirosul mentolat, nu trebuie sa va faceti griji din acest punct de vedere
  • inainte de-a le cumpara, nu puteam sa-mi imaginez ce inseamna exact un balsam de buze cu proprietati de lip stain, insa exact asta sunt: niste balsamuri care hidrateaza puternic buzele (de cand le folosesc, nu tre' sa mai aplic inainte alt balsam, desi in general buzele mele sunt foarte uscate) si care rezista multe multe ore
  • cele doua culori pe care le am eu sunt foarte pigmentate, in special cel mai inchis la culoare - Crush
  • au un finish lucios, ceva intre un ruj normal si un gloss
  • se aplica foarte usor si in functie de preferinte, pot fi aplicate in mai multe straturi pentru o nuanta mai puternica - Crush este foarte pigmentat dintr-un singur strat; eu chiar il tapotez cu un servetel la final, pentru a-i lua din surplus, fiind o culoare destul de inchisa 
  • nu se seteaza in liniile fine ale buzelor sau sa se scurga pe langa acestea, cum se intampla cu unele rujuri/gloss-uri
  • nu sunt lipicioase
  • ca si rezistenta...wow! Daca cel mai deschis la culoare, are o rezistenta ceva mai mica - dar se vede nuanta si dupa ore bune -, cel mai inchis rezista pana la opt ore la aproape aceeasi intensitate ca la aplicare. Evident ca-si mai pierde din aceasta, insa culoarea ramane acolo si dupa ce mananci, bei, fumezi, te pupi etc si se da jos doar cu demachiant
  • ca si cantitate, fiecare creion contine 2,7 g de produs, ceva mai putin decat m-am asteptat, ca sa fiu sincera. Adica, desi creionul este destul de lung, produsul in sine este cam jumatate din lungimea lui. Puteti vedea in poza de mai jos exact la ce ma refer :) 
Si ca sa vedeti si cum sunt culorile incercate pe mana, am facut niste poze atat cu blitz, cat si fara, in lumina naturala. Vreau insa sa precizez ca, aplicate pe buze, culorile difera putin, ceea ce ma face sa trag concluzia ca depinde foarte mult si de pigmentul acestora. 
Si ca sa vedeti si cum arata pe buze:
Fetelor, va promit cu mana pe inima ca daca veti incerca acest produs, n-o sa va para rau! Cred ca este primul produs din viata mea pentru care sunt in stare sa bag mana-n foc pana la coate ca n-ar putea dezamagi pe cineva.
CALIFICATIV: 5/5
Am senzatia c-am uitat sa spun chestii despre el si daca aveti intrebari, va voi raspunde cu draga inima. Imediat ce-o sa ajung la posta sa le ridic si pe celelalte doua, voi reveni cu un update la aceasta postare. Oricum, intentionez sa-mi cumpar toate cele 12 culori si, pe masura ce voi face asta, o sa va tin la curent.
Va tenteaza produsul asta? Spuneti drept :D