30 octombrie, 2012

Leapsa *Read, read, then read some more*


N-am mai facut de mult tare o leapsa si tare mi-era dor :D Am primit aceasta leapsa de la Deia, careia ii multumesc foarte foarte mult ca s-a gandit la mine.
Nu sunt eu mare amatoare de citit, dar cand am timp, rup stilu'!
1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Pai treaba sta in felul urmator: daca e vorba despre o carte pe care o detin, indoi paginile; daca e o carte imprumutata, folosesc un semn de carte, de obicei o cartela de metrou.
2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Ultima data cand am primit o carte s-a intamplat in luna mai, dupa ce-a murit Pufica. Eram decisa sa renunt la blog si, ca sa ma razgandesc, colegele mele mi-au facut cadou Makeup Manual de Bobby Brown pe care mi-au lasat fiecare cate un mesaj. Va imaginati c-am plans de m-am c***t pe mine!
3. Citesti in baie?
Carti, nu. Etichete! Alea sunt slabiciunea mea cand sunt in baie :D
4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Da, m-am gandit cand eram copila. Nu mai stiu cu exactitate despre ce anume, dar stiu sigur ca era ceva cu iubire si sex! Pe vremea aia, era la moda Sandra Brown si-am fost si eu victima.
5. Care este cartea ta preferata?
Harry Potter, fara dubiu. Este cea mai minunata si speciala carte pe care-am citit-o vreodata si sunt fana numarul 1 a tot ce inseamna Harry Potter!
6. Iti place sa recitesti unele carti?
Hmm nu prea. Cred ca Harry Potter a fost singura carte pe care-am recitit-o de nenumarate ori.
7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Da, mi-ar placea sa ma intalnesc cu J.K. Rowling si-as intreba-o "Mai femeie, de unde si cum ti-a venit ideea minunata de-a scrie cartea perfecta? Vreau sa stiu tot pana in cele mai mici detalii! De la numele personajelor, pana la numele vrajilor. Tot!"
8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Daca dau peste o carte care ma impresioneaza intr-adevar, intr-un fel sau altul, daaaa vorbesc de nu-mi mai tace gura si incerc sa conving pe toata lumea din jurul meu s-o citeasca.
9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Recomandarile. Nu sunt genul care sa intre in librarii si sa se piarda ore intregi pe-acolo citind titlurile cartilor si rasfoindu-le. Dar, daca-mi trece pe la urechi ca o anumita carte e mai speciala, pac fac rost de ea.
10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
Toate cartile lui Jane Austen. Nu stiu care dintre ele imi place cel mai mult, dar sunt intr-adevar niste carti speciale care nu merita ratate. As zice si Harry Potter, dar nu cred ca toata lumea apreciaza genul asta de carti.
11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
In pat! Nu-mi place sa citesc in niciun alt loc, pentru ca nu ma pot concentra. Ceva-ceva tot imi va atrage atentia la un moment dat.
12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Nu ca liniste, liniste deplina! Asa cum spuneam si mai sus, imi pierd foarte repede concentrarea. Eu nu pot sa inteleg oamenii care citesc la metrou. Am incercat si eu aceasta experienta de cateva ori, insa dupa ce-am inchis cartea, nu-mi mai aduceam aminte absolut nimic din ce-am citit.
13. Ai citit carti in format electronic?
Doar doua: De veghe in lanul de secara de J.D. Salinger si Marile sperante de Charles Dickens. Nu-mi place sa citesc carti in format electronic.
14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Si si. Nu investesc in carti decat daca mi le doresc intr-adevar extraordinar de mult si nu vreau sa-mi lipseasca din biblioteca.
15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.
1. Harry Potter
2. trilogia Millenium
3. toate cartile lui Jane Austen
4. Simbolul pierdut de Dan Brown
5. Rosu si negru de Stendhal
Cine vrea sa preia aceasta leapsa este binevenita! Totusi, care este cartea voastra preferata?