05 septembrie, 2012

Review *gel de curatare a fetei NutriBiotic*

Si astazi a venit din nou timpul sa va povestesc despre un alt produs cumparat de pe iherb, gelul de curatare a fetei de la NutriBiotic. 



  • costa 5,08 $ si-l gasiti, asa cum am spus si mai sus, pe iherb de aici
  • este ambalat intr-un bidon de plastic ce contine 473 ml de produs
  • ambalajul este prevazut cu pompita, iar eu prefer clar aceasta varianta de ambalare dintre toate cele prezente pe piata
  • are o consistenta perfecta, nici prea groasa, nici prea lichida
  • este incolor si ei zic ca este fara miros, dar sa va spun sincer eu la absolut toate produsele care sunt fara miros, simt o oarecare aroma. Acesta nu face exceptie, insa mirosul este aproape imperceptibil
  • nu contine sapun sau parabeni
  • nu este testat pe animale
  • este hipoalergenic
  • este dedicat tenurilor sensibile
Saptamana aceasta se implineste o luna de cand ill folosesc zilnic, in fiecare dimineata si seara. Curata foarte bine si chiar daca nu-mi demachiez fata inainte de a-l folosi, nu este absolut nicio problema, intrucat este destul de puternic incat sa curete bine absolut toate urmele de machiaj. Un minus pe care-l are acest produs este ca nu poate fi folosit pentru demachierea ochilor. Adica, daca-ti intra in ochi, ustura. Nu usuca deloc pielea si aceasta ramane curata luna si straluceste de sanatate. 
Ceea ce-mi mai place la el este ca e foarte economic, o pompa imi ajunge lejer sa-mi curat calumea intreaga fata. Si tinand cont de cat de mult produs este, cred c-o sa ma tina cateva luni bune. De asemenea, imi mai place ca face spuma. Nu exagerat de multa, dar face. 
Ingrediente
Ca si concluzie, acest gel de curatare este unul din cele mai bune folosite de mine vreodata, iar raportul calitate-pret este mai mult decat ok. Asadar, il recomand si cu siguranta, o sa-l recumpar. L-am recomandat si prietenelor mele si sunt tare curioasa care va fi parerea lor dupa ce-o sa-l foloseasca. 
CALIFICATIV: 4,5/5
Cat despre site-ul iherb, acesta ramane in continuare pe locul 1 in topul preferintelor mele cand vine vorba de cumparaturi online. Daca n-ati comandat pana acum niciodata de la ei, va avertizez: provoaca dependenta! 
PS: daca vreti sa cititi si alte pareri despre gelul de curatare a fetei de la NutriBiotic, puteti sa o faceti aici.