06 septembrie, 2012

Leapsa: A to Z things

Iupiiii am primit o leapsa de la Alexandra si cum in seara asta nu prea eram hotarata despre ce sa scriu, m-am gandit s-o onorez repede repejor! 
A
Age: 32
Allergic: la barbati prosti si inutili
Animal: am avut o catelusa, care a murit pe 13 mai, anul acesta
Actors: Leonardo DiCaprio, Keira Knightley, Colin Firth...mult prea multi ca sa-i insir aici
B
Birthday/Birthplace: 17 aprilie 1980, Comanesti, jud. Bacau
Best Friends: am cativa best friends, dar cei mai best friends dintre best friends sunt Oana zisa si Baro/Anisoara/Chiti si Raluca zisa si Pocitania
Body Part on opposite sex: dantura
Best Feeling in the world: cu prietenii, la o berica in Vama Veche, la apus
Best weather: primavara sau toamna, cand nu e nici prea cald, nici prea frig
Been in Love: d'oh!
Been on stage? Da, la Cantarea Romaniei, pe vremea lui Ceasca :)) 
Believe in yourself: nu prea...
Believe in life on other planets: da
Believe in miracles: as vrea sa cred...
Believe in magic: da
Believe in God: da, dar nu in religii, biserici, popi etc
Believe in Satan: cred ca God asta de mai sus e si God si Satan, are o parte buna si una rea, cum avem de altfel cu totii
Believe in Santa: da' cum sa nu!
Believe in Ghosts/spirits: da
Believe in Evolution: da
C
Candy: ce?!
Color: alb. Da, stiu ca cica nu e culoare, dar tot alb
Cried in school: la greu! Mai ales cand veneau sa ne vaccineze
Chocolate/Vanilla: ambele
Chinese/Mexican: chinese!!!!!!
Cake or pie: ambele
Countries to visit: toate!
D
Day or Night: sunt o pasare de noapte, atunci ma simt cel mai bine
Danced: imi place la nebunie sa dansez! Pam-pam!
Danced in the rain? Nu, dar mi-as dori. Tre' sa fie tare misto!
Danced in the middle of the street: hmmm nu cred
E
Eggs: nu as putea sa traiesc fara oua!
Eyes: verzi
Everyone has: ceea ce-si doreste, doar trebuie sa-si doreasca de-adevaratelea
Ever failed a class? OFC!
F
First crush: in clasa intaia, de un coleg cu care mai apoi am fost si colega de banca. Dar pana am fost mutata cu el, mi-a trecit
Full name: Adam A. Alina Andreea
First thought waking up: Baga-mi-as *********, 'tu-i********, mortii********* de ce tre' sa ma trezesc iar dimineata?!?!?! 
Food: cartofi prajiti cu ochiuri si mujdei
Fruits: nu prea ma dau in vant dupa fructe, dar imi plac pepenele verde, strugurii, prunele, smochinele
G
Greatest Fear: boala
Giver or taker: taker
Gum: habar n-am
Good luck charms: nu
H
Hair color: saten inchis
Height: 1,65 cu indulgenta :D Desi majoritatea persoanelor pe care le cunosc spun ca par mai inalta. 
Happy: nu chiar
How do you want to die: in somn
Hate: oamenii perversi. Ce i-as calca pe cap...
In guys/girls
Ochii: expresivi
Hair Colour: nu conteaza
Height: inalt peste 1,80
Clothing Style: chiar intentionez sa fac o postare despre "asa nu" in ceea ce priveste moda la barbati, din punctul asta de vedere
Characteristics: daca ma face sa rad, m-a cucerit pe jumatate
I
Ice cream: Nirvana cu praline
Instrument: machiajele. Se pot pune ca instrumente? :D 
J
Jewerly: colierele statement, desi port destul de rar din cauza lenii pe care o am dimineata
K
Kids: nu si nici nu-mi doresc. 
Keep a journal? Nu
L
Love: familia, prietenii, colegele, Pufica
Letter: mai am una de la mama pe care mi-a scris-o cand eram in anul 4 de facultate si ne-am certat noi nasol si i-am scris eu prima o scrisoare vai de mine, ce scrisoare
Love at first sight: da, am trait si sunt convinsa ca exista
M
Milk flavour: place laptele! 
Movie: de epoca
Marriage: nu prea cred in casatorie, insa mi-as dori sa fiu mireasa ca sa ma imbrac in rochita ;))
McD's or KFC: KFC
N
Number of Piercings: patru
Number: la pantofi? 
Nickname: Zmeoaica, Poci, Derpina etc
O
One wish: sa vad lumea! 
P
Place you'd like to live: undeva la malul marii
Pepsi/Coke: bere! 
Q
Questionnaires: nu stiu ce-ar trebui sa raspund la asta...
R
Reason to cry: eu sunt o mare plangacioasa. De cand a murit Pufica, nu trece zi in care sa nu plang cel putin o data. 
Roll your tongue in a circle? Da' ce-s la circ?! 
S
Song: Bob Marley feat Lauryn Hill - Turn your lights down low
Shoe size: 37, uneori 38
Slept outside: da
Shower daily? Da
Sing well? Supeeeeeeeeerb!!!!
Scientist need to invent: hmm nu m-am gandit niciodata la asta, cred
T
Time for bed: in timpul saptamanii, pe la 2. In week-end, Dumnezeu cu mila
Thunderstorms: imi dau asa un sentiment misto si asa o senzatie de libertate. Ma rog, nu sunt mare poeta ca sa explic exact cum sta treaba
Touch your tongue to your nose? Hai, mai taie din ele! 
U
Understanding: nu prea...
V
Vegetable you hate: nu cred ca am asa ceva
Vegetable you love: salata verde
W
Weakness: mult prea multe! 
When you grow up: nu mai vreau sa grow up...
Who makes you laugh the most: prietena mea Oana
Worst feeling: cred ca cea mai mare durere este cand pierzi pe cineva drag. Eu am pierdut fiintele cele mai apropiate si dragi de pe lumea asta - sora mea si Pufica - si nu pot si nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi o durere mai mare decat cea pe care deja am simtit-o si o simt 
Where do we go when we die? Sper ca intr-un loc frumos
Walk with a book on your head? Da' ce e ma aici? Circoteca?!
X
X-Rays: mi-ar placea sa am niste ochelari cum am vazut prin filme :)) 
Y
Year it is now: 2012
Z
Zoo animal: gradina zoologica mi se pare una dintre cele mai mari cruzimi de care este capabila omenirea in prezent
Zodiac sign: berbec
Lung e alfabetul vietii! Si cu asta dau leapsa mai departe tuturor celor care doresc s-o faca!