23 august, 2012

LEAPSA: Cele mai purtate lucruri

Editia de vara

Am tot vazut aceasta leapsa pe youtube si-mi place atat de mult, incat m-am gandit c-ar fi frumos s-o facem si noi, bloggeritele de beauty din Romania, mai ales ca vara e aproape gata.
Sper sa aiba la fel de mult succes cum a avut si pe youtube si sa va faca placere si voua s-o cititi. Incepem?
  • Cea mai purtata oja
Eu rareori apuc sa folosesc o oja de doua ori, pentru ca ma dau o data pe saptamana si pentru ca-mi cumpar mai mereu. Insa, in vara asta, mi s-a pus pata rau de tot pe o oja de la Flormar din colectia Pretty - nuanta P18.
  • Cel mai folosit produs de ingrijire a parului
Nu putea fi altceva decat samponul care m-a impresionat in aceasta vara - Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo de la AVALON ORGANICS. Review aici
  • Cea mai purtata geanta
A fost cea galbena de la New Yorker, copie fidela dupa faimoasa Cambridge Satchel.
  • Cea mai purtata pereche de incaltaminte
 Au fost sandalele de la Zara - Wooden Wedge Heel Shoe with Strap. Deci am purtat intr-un hal aceste sandale, de nu stiu cum au rezistat pana acum! 
  • Cel mai purtat obiect de imbracaminte
A fost tricoul neon de la H&M pe care cred ca n-o sa-l mai pot purta si la vara viitoare, pentru ca deja i se apropie sfarsitul de la atata purtat.
  • Cel mai purtat accesoriu
Desi au intrat in posesia mea destul de curand, cerceii Skull Embellished Spike Pendant au fost purtati cel mai mult in aceasta vara. De cand i-am primit, aproape ca n-am mai purtat altceva! 
  • Cel mai folosit fond de ten
Fara niciun dubiu, Vitalumiere Aqua de la Chanel! Il iubesc, il ador, fara el eu simt ca mor :)) Review aici!
  • Cel mai folosit fard de obraz/bronzer
In ceea ce priveste fardul de obraz, cel mai purtat din aceasta vara a fost o nuanta de piersiciu din trusa de zece farduri de la BH Cosmetics. Review aici!
Iar cel mai folosit bronzer este Soleil Tan de Chanel. Review aici! (scuzati calitatea, dar eram si eu abia la inceput cu blogul)


  • Cel mai folosit produs pentru buze
Rujurile L'Oreal Caresse! Abia ce v-am povestit despre ele aici
  • Cel mai folosit rimel
A fost tot un produs L'Oreal - Volumissime x4. E aproape sa-si dea obstescul sfarsit, dar atat cat a fost in viata a fost foarte iubit. Review aici!
  • Cel mai purtat fard de pleoape
MAC Satin Taupe este fardul meu preferat inca de prin iarna si l-am folosit cu drag si spor toata vara. Fie singur, intins pe toata pleoapa, fie doar in pliul ochiului, fardul asta  face toti banii. Review aici!
  • Cel mai purtat parfum
Care din pacate s-a si terminat, a fost Michael Kors by Michael Kors. Este parfumul meu preferat din toate timpurile, este singurul parfum din toata viata mea pe care l-am suportat mai mult de doua-trei luni si care nu m-a plictisit si pe care intentionez sa-l recumpar. Momentan mi-e foarte greu sa cred c-as putea intalni vreun parfum care sa-l egaleze pe acesta. 
Sper sa va placa aceasta leapsa si sa circule prin toata blogosfera noastra minunata de beauty, asa incat sa ajunga la toata lumea. Eu voi da leapsa mai departe catre: 
Si cred ca zece fete sunt de-ajuns pentru mine, ca sa mai las si la altii :))