11 iulie, 2012

Leapsa: Beautiful Blogger Award


Nu stiu voi, dar eu ma bucur ca un copil cand primesc cate o leapsa! Mi se mai intampla sa aman sa le si onorez, ca in final sa uit de ele.

Dar acum mi-am facut un docoment unde-mi trec lepsele primite :D Ultima leapsa primita este...
1. Multumeste persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.
Multumesc Ruxi  si Maddy  ca v-ati gandit la je! Sunteti niste deosebite! LE: Si de la Meg, pe care o rog din suflet si din inima sa ma ierte ca sunt un om raaaau si-am uitat s-o mentionez initial :(
2. Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog si ce te determina sa continui?
Prima data am auzit de notiunea de blog acum vreo 8-9 ani de la varul meu care detinea asa ceva si care, cu fiecare ocazie cand vorbeam, ma incuraja sa-mi fac si eu unul. Nu intelegeam eu prea bine care-i treaba cu blogurile si nici nu ma atragea foarte tare ideea. Insa, in urma cu vreo 4-5 ani mi-am facut primul meu blog unde scriam toate balariile pamantului. Cred ca l-am tinut vreun an, iar apoi am renuntat la el definitiv. 
In urma cu vreo doi ani, aveam in agentia in care lucrez clientul Beiersdorf (Nivea si Eucerin). Vorbeam foarte mult cu colega care era manager de cont despre beauty, ne sfatuiam si tot ea a fost prima care m-a sfatuit sa-mi fac un blog de beauty "pentru ca am stofa". Am tot amanat sa fac miscarea asta, insa intr-o buna zi m-am trezit cu gandul ca "azi imi fac blog de beauty!". 
Nu credeam c-o sa-i fiu atat de fidela acestui blog, va spun sincer. Cred ca nici prietenele mele cela mai bune nu credeau asta :)) Ceea ce ma face sa continui sunt evident cititorii si feedback-urile lor pozitive, precum si prietenii/colegele care din prima zi m-au incurajat in acest demers al meu. Acest blog ma face sa ma simt ca sunt si eu utila la ceva pe lumea asta :) 
3. Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta.
Zilele obisnuite din viata mea sunt...obisnuite :)) Si plicticoase! Ma trezesc dimineata (iarna la 7:45/vara 8-8:15), ma machiez, ma duc la birou bla bla bla. Seara ma culc pe la 2 si a doua zi o iau de la capat. Indeajuns de interesant? Sau va asteptati sa va dau detalii picante din viata mea? Mwhahaha
4. Cea mai buna colaborare a ta cu blogger. 
Cea mai misto colaborare pe care-am avut-o pana acum este clar cea pentru campania "O lume fara atingeri" marca Nivea, la care am participat alaturi de Adela Sirghie, Simona Tache si Cristina Bazavan 
5. Cea mai "urata" colaborare cu un alt blogger?
Ei na! 

6. Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.
Foarte mult! Enorm de mult! Urias de mult!  Si asa mai departe :)) Sper ca intr-o zi sa si transform acest blog in job-ul meu de baza, sa pot sa-mi permit sa-i dedic mult mai mult timp decat ii dedic acum. Si credeti-ma ca nici acum nu e foarte putin. De foarte multe ori am renuntat la alte activitati de dragul acestui blog si prietenele mele pot sa va confirme :D
7. Acorda "Beautiful Blogger Award" la cel putin 5 bloggeri.
Nu stiu daca l-ati facut sau nu, pentru ca sunt sclerozata si uit, insa leapsa merge mai departe la: 
La revedere, drum bun! Apropo, vineri seara plec in Vamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa