30 iunie, 2012

Vreti volum?! Volum va dau!

Review rimel L'Oreal Volumissime x4

Si da, astazi o sa va vorbesc din nou despre un rimel. Probabil ca, daca sunteti cititoare mai vechi ale blogului, stiti deja ca am o mica obsesie cand vine vorba de acest produs. Asta pentru ca rimelul mi se pare cel mai important produs de machiaj pe care orice femeie trebuie sa-l aiba. Chiar daca n-ai chef sa te machiezi intr-o zi, nu-ti ia mai mult de 5 minute sa aplici un strat-doua si-ai iesit pe usa.
Sunt intr-o permanenta cautare in gasirea unui rimel perfect, si cum pana acum nu pot spune c-am gasit ACEL rimel care sa ma multumeasca 100%, cautarea continua. Ce ma intereseaza cel mai mult la un rimel este sa dea volum genelor, fara sa le lipeasca intre ele. Nu ma intereseaza lungimea. Cred ca niste gene oricat de scurte ar fi ele daca au volum, tot se vor vedea frumos. Pe cand niste gene lungi pana la ceruri si rare, nu vor avea acelasi impact vizual. 
Ca o adevarata snoaba care se respecta, o lunga perioada de timp am obisnuit sa dau o caruta de bani pe rimeluri. Insa mi-am dat seama ca nu e cazul sa investesc atatia bani intr-un astfel de produs cand pot sa gasesc la preturi accesibile niste rimeluri care sa ma multumeasca. Si sa nu mai spun de faptul ca rimelul trebuie schimbat la fel de des ca periuta de dinti. Atunci de ce sa dau 100 ron pe un rimel pe care-l folosesc doar trei luni, cand pot sa gasesc alternative mult mai ieftine?! 
Deci, ca sa n-o mai lungesc aiurea-n tramvai, zilele trecute am pus gheara pe un rimel de la L'Oreal, cu numele lui de scena VOLUMISSIME x4. N-am mai folosit un rimel de la acest brand de ani de zile. Ultimul rimel L'Oreal pe care l-am avut a fost VOLUMISSIME x3 si mi-a placut foarte foarte mult. Ba chiar l-am cumparat de vreo trei ori, lucru care nu-mi sta in caracter. Asadar, cand m-am vazut cu VOLUMISSIME x4 in mana mi-am zis ca n-are cum sa ma dezamageasca. Adica e x4, nu x3, nu?! 
Si s-o luam asa ca la carte. Ce-mi place la el? 
- periuta este foarte deasa, ajutand astfel la o mai buna separare a genelor (mele superbe) 
- periuta este potrivita ca marime, nici prea subtire, nici prea groasa. Mie nu-mi plac deloc rimelurile cu periuta groasa, ca ma manjesc intr-un hal de tre' sa stau o ora dupa aia sa ma curat 
- volum cat cuprinde!!! da, doamnelor, acest rimel chiar ofera volum genelor. Si numai mie...o sa va convingeti mai incolo oleaca 
- nu lipeste genele...foarte tare. La un strat, se comporta mai mult decat ok, insa la al doilea strat, trebuie atentie maxima ca altfel tinde sa lipeasca un pic genele din coltul extern al ochiului. Dar cum eu in general nu aplic decat un strat, treaba-i buna
- este negru de-adevaratelea. Probabil ca stiti ca sunt unele rimeluri pe care scrie ca au culoarea neagra, dar odata ce le aplici negrul nu e chiar atat de negru, ci mai degraba spalacit 
- pretul - este in jur de 30 ron. Eu spun ca pretul e imbatabil pentru ce stie sa faca. 
Pentru ca sunt carcotasa sefa a blogosferei, exista si ceva ce nu-mi place: ambalajul. Deci eu daca as vedea la raft acest rimel si n-as sti absolut nimic despre el, nu mi-ar atrage atentia incat sa ma faca sa-l si cumpar. 
Si-acum (sunet de tobe pe fundal) proba practica! 
fara rimel
un strat 
doua straturi
Si pentru ca toate avem gene diferite, ba mai rare, ba mai dese, ba mai scurte, ba mai lungi, am apelat la comandamentul de urgenta ca sa va arat si cum se prezita pe alte tipuri de gene. 
Isa
Cristiana
Mele
Mihaela
Copanica
Cheptan Johnson - o sa ma ucida luni ca i-am zis asa
V-am convins, doamnelor? Spuneti drept aicisa cum vi se pare acest rimel! 
Acestea fiind zise si...aratate, cu aceasta postare se incheie si concursul Scoala de Beauty Blogging L'Oreal. A fost o experienta...mama-mama, n-am mai avut asa emotii de la bac :)) Dar despre asta o sa va povestesc intr-o postare viitoare, dupa ce se vor anunta castigatoarele printre care sper sa ma numar si eu ca sa nu fac crima de om! :)) Daca mai aveti chef si va face placere, ma mai puteti vota in aplicatia de mai sus pana duminica.