27 iunie, 2012

Review *apa micelara Blanchette*

De aproape doi ani de cand am descoperit lotiunea micelara Bioderma, viata mea s-a schimbat. Cand vine vorba de demachiatul ochilor, nu exista ceva pe lumea asta care sa egaleze acest produs.
L-am cumparat si recumparat de zeci de ori si cel mai probabil ca voi continua s-o fac.
Intre timp am incercat demachiantele bifazice - le urasc! - uleiul de migdale si de masline, lapte demachiant de la diferite branduri...dar toate mi se par niste mari porcarii pe langa lotiunea micelara Bioderma
Lotiuni micelare de la alt brand n-am mai incercat - am ramas blocata pe acesta. Dar se mai intampla sa raman in pana fix cand raman si fara bani. Iar pentru aceste perioade de restriste, cum Bioderma nu este foarte ieftin, am vrut sa gasesc o alternativa ceva mai ieftina. Asa am dat peste apa micelara Blanchette.
Blanchette este marca proprie a magazinelor Kaufland si au produse foarte accesibile ca pret. Spre exemplu, aceasta apa micelara costa 5 ron pentru 200 ml. Produsul este un lichid transparent cu un miros fresh...ca doar are parfum in el...Comparand cu lotiunea de la Bioderma, este cu mult sub aceasta. Este necesara o cantitate mult mai mare de produs pentru o demachiere eficienta, astfel ca se consuma destul de repede. Comparand insa cu alte demachiante, gen uleiurile cu care ma chinuiam de ma gaseau toti dracii, este superior acestora. Urasc din tot sufletul si din toata inima mea senzatia de uleios la ochi chiar si pentru cateva secunde! De aia prefer acest gen de produse care lasa senzatia de curat. 
Ca si concluzie, nu voi renunta la Bioderma, insa voi continua sa cumpar apa micelara Blanchette special pentru acele perioade de care spuneam mai sus, ca s-o am de rezerva. 
Ingrediente
CALIFICATIV: 8/10
Daca stiti cumva alternative mai ieftine la Bioderma care merita incercate, nu ma lasati in ceata!