25 iunie, 2012

Leapsa *ce zace la mine in poseta*

Am primit aceasta leapsa de la Deia, careia ii multumesc foarte mult ca s-a gandit la mine, si astazi am de gand s-o si onorez si sa va arat ce salasluieste la mine in geanta.
Daca pana acum nu stiati care este cea mai dezordonata bloggerita, cred ca astazi veti afla raspunsul la aceasta intrebare. 
Am o caruta de posete, insa am perioade cand mi se pune pata pe cate una si n-o mai las din mana pana nu ajung s-o urasc. Pentru aceasta postare va arat poseta mea preferata din acest moment, cumparata prin toamna de la HM.
Este foarte incapatoare si-mi incap in ea toate traznaile pamantului, de cred ca si-un balaur daca as vrea sa pun in ea, ar incapea. Mai ales la ce dezastru e inauntru...
portfard Il Passo, in care-mi tin cateva cosmetice 
balsam colorat de buze de la Sleek, servetele umede si apa termala
telefoanele, fara de care nu ies din casa 
vechitura de portofel de musama luat de la Kika in urma cu vreo doi ani, o oglinda si ochelarii de soare
token-ul, abonamentul la metrou, absorbante si-un deodorant
si acum nu va speriati ca urmeaza stiva de facturi, fluturasi, retete carti de vizite si cred ca si serpi...
cele mai importante obiecte din punct de vedere sentimental - pretiosul meu pix Cerruti cu care-am semnat contractul de cumparare a casei si zgarda Puficai...
Si cu ocazia asta mi-am facut si eu curat in poseta. Dupa aceasta sedinta foto, va asigur ca este mult mai ordonata. Presimt ca pentru o perioada scurta...
N-am fost pe faza daca au mai fost taguite, insa dau leapsa mai departe Deliei, Catalinei, Iulianei, Ioanei, Stefanei, Laurei, alta Laura, Alexandrei, Ruxi, Mirelei , Antoniei si cine-o mai vrea!