07 mai, 2012

Masti de la APIVITA

In urma cu ceva timp, am inceput s-o urmaresc pe Youtube pe Tammy, o tipa de 52 de ani, o impatimita a mastilor de fata.
Imi place foarte mult cum a imbatranit si, urmarind-o, am inceput si eu usor-usor sa devin impatimita in ceea ce priveste mastile de fata si sa le inteleg oarecum importanta. Daca inainte imi puneam cate-o masca din an in paste, acum am facut din asta un obicei si aproape in fiecare seara ma rasfat cu cate una. Unele dintre mastile care-mi place cel mai mult sunt cele de la Apivita. 
Pana acum am cumparat si incercat trei dintre mastile lor: cea de ochi cu struguri, cea hranitoare cu morcov si cea exfolianta cu masline. O sa va spun despre fiecare in parte cateva cuvinte. 
Masca de ochi antirid cu struguri
Vreau sa va spun ca de foarte mult timp cautam o masca destinata acestei zone si dupa cum bine stiti, sunt foarte greu de gasit. Asa cum ii spune si numele, aceasta masca este destinata zonei ochilor si previne aparitia ridurilor sau le diminueaza pe cele existente. Are o consistenta cremoasa, nici foarte subtire, nici foarte groasa - aproximativ consistenta unei creme de ochi obisnuite. 
Eu aplic aceasta masca de doua ori pe saptamana, pe zona curatata in prealabil, in strat gros si-o las sa actioneze toata noaptea. Simt ca intr-adevar masca asta face ceva pentru aceasta zona. Nu pot spune ca mi-a diminuat vizibil ridurile existente, insa imi hidrateaza foarte bine zona din jurul ochilor, lasand pielea foarte fina. Acest lucru ma face sa cred ca, folosita cu regularitate o perioada lunga de timp, va avea efectele pe care mi le doresc. 
Masca vine ambalata in doua pliculete de cate 2 ml fiecare si un pliculet tine cam pentru trei aplicari. Pretul este de 12 ron si se gaseste in farmaciile Sensiblu. Cu siguranta voi recumpara aceasta masca. 
Ingrediente:
Aqua** (Water**), Neopentyl Glycol Diheptanoate, Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Butylene Glycol, Glycerin, Cocoglycerides, Magnesium Aluminum Silicate, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Vegetable Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Zea Mays (Corn) Starch, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Vitis Vinifera (Grape) Vine Extract, Ruscogenin, Neoruscogenin, Lupinus Albus Seed Extract, Escin, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Propolis Extract, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Olea Europaea (Olive) Leaf* Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cera Alba* (Beeswax*), Glyceryl Linoleate, Panthenol, Sodium Phytate, Aqua (Water), Phenethyl Alcohol, Glyceryl Linolenate, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Arginine, Tocopherol, Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Bisabolol, Camellia Sinensis Leaf*, Sodium Acrylates Copolymer, Polyglyceryl-10 Stearate, Phospholipids, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Sodium Stearoyl Lactylate, PEG-100 Stearate, Commiphora Myrrha Oil, CI 77891 (Titanium Dioxide)
Masca hranitoare si regeneranta cu morcov 
Aceasta masca-mi place cel mai putin din cele trei incercate. Este destinata tenurilor normale sau uscate. Eu am cumparat-o intrucat la un moment dat am avut pielea extrem de uscata din cauza tratamentului cu exfoliant cu BHA si nu mai stiam cu ce s-o dau ca sa-si revina cat de cat. Aceasta masca m-a ajutat in aceasta problema, insa pe termen scurt. A doua zi dupa ce-o aplicam, aveam intr-adevar tenul foarte hidratat, insa pana urmatoarea zi, era din nou la fel. Masca are o consistenta destul de groasa si se aplica de doua ori pe saptamana, in strat gros, lasand-o sa actioneze timp de zece minute. Un alt lucru care mi s-a parut deranjant la ea este mirosul dupa care nu ma omor.  
Masca vine ambalata in doua pliculete a cate 8 ml, are pretul de 12 ron si se gaseste in farmaciile Sensiblu. Un pliculet poate fi folosit pentru doua aplicari. Eu una n-am s-o recumpar, mai ales c-am dat peste o masca hidratanta care-si face treaba 100% si despre care o sa va povestesc cu alta ocazie. 
Ingrediente:
Aqua**, Hydrogenated Vegetable Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii*, Theobroma Cacao Seed Butter, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Aqua, Isodecyl Salicylate, Glycine Soja Oil, Camellia Sinensis Leaf*, Allantoin, Arachis Hypogaea Oil, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa Root Extract, Olea Europaea Fruit Oil*, Panthenol, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Hydrolyzed Wheat Protein/PVP Crosspolymer, Isopropyl Myristate, PEG-20 Stearate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Sorbitan Stearate, Phenoxyethanol, Salicylic Acid, Caffeine, Caprylyl Glycol, Carbomer, Cyclodextrin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional
Masca exfolianta cu masline 
Aceasta crema a fost cea mai recent cumparata si-mi place cel mai mult dintre toate trei. Am aflat de ea de la Catalinacare mi-a super laudat-o. Desi m-am jurat cu cerul si pamantul ca n-o sa mai folosesc exfolianti mecanici in viata vietilor mele pentru a evita riscul de capilare sparte, mi-am calcat pe inima si-am zis sa incerc aceasta masca. Si bine tare am facut. 
Crema este destul de lichida/subtire si are mici particule abrazive abia vizibile cu ochiul liber. 
Folosesc acest exfoliant de doua ori pe saptamana: umezesc fata cu apa calduta si apoi masez usor usor prin miscari circulare. Am observat ca particulele respective sunt destul de dure, asa ca nu ma grabesc si masez cat pot eu de usor. Dupa ce o clatesc, tenul ramane incredibil de fin si nu mai exista nici urma de pielite si pielisoare rezultate in urma exfolierii chimice. Imediat dupa folosirea cremei abrazive, cat inca porii sunt deschisi, aplic o masca puternic hidratanta - cea de care va spuneam mai sus c-o sa-i fac review cat de curand. Iubesc acest exfoliant si cu siguranta o sa-l recumpar. 
Vine ambalat tot in doua pliculete, cu cate 8 ml fiecare si costa tot 12 ron. Eu am folosit-o de patru ori pana acum si inca n-am terminat primul pliculet! 
Ingrediente:
Aqua**, Aqua, Polyethylene, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Magnesium Aluminum Silicate, Polysorbate 20, Camellia Sinensis Leaf*, Lavandula Angustifolia Oil*, Menthol, Olea Europaea Seed Powder, Panthenol, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Allantoin, Calcium Gluconate, Citric Acid, Gluconolactone, Sodium Chloride, Sodium Phytate, Tocopheryl Acetate, Salicylic Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, CI 77891
Per total, sunt foarte multumita de aceste masti si vi le recomand pentru ca merita incercate. Eu una stiu cu siguranta ca voi incerca absolut toate mastile Apivita! 
Voi ati incercat vreuna? Apropo, mai cunoasteti alte masti de ochi pe care sa mi le recomandati? 
PS: Ma dor deshtele de cat am scris, ca mai nou imi merge foarte greu si tasta "p". Pai sa nu ma umplu de spume?!