03 aprilie, 2012

Review *MAYBELLINE AFFINITONE*

Doamnelor, recunosc in fata voastra ca sunt o mare snoaba cand vine vorba de anumite lucruri! Sau fitoasa, daca preferati asa :)
Printre aceste lucruri se numara si fondul de ten: nu cumpar fonduri de ten ieftine, nici daca ma pici cu ceara! N-am mai folosit un fond de ten ieftin de mai bine de sase ani. Singura exceptie am facut-o vara trecuta, cand influentata fiind de un tutorial de-al Lisei Eldridge, am cedat si mi-am cumparat BOURJOIS Healthy Mix. Nu i-am facut review, insa mi-a placut la nebunie. Si cum ma plimbam eu intr-o seara prin DM Market tzup tzup, am vazut un stand cu multe multe fonduri de ten MAYBELLINE Affinitone la oferta, la un pret imbatabil (in jur de 20 de ron). In momentul ala, mi s-au intunecat brusc mintile si mi-am cumparat acest fond de ten. 
Acest fond de ten cica este "primul fond de ten cu pigmenti de culoare naturali de la Maybelline, imbogatit cu vitamine E, cu o formula care se adapteaza perfect tenului, cu un rezultat impecabil, natural si fara pori incarcati". Se gaseste pe piata in zece nuante, iar eu mi-am ales nuanta 03 Light Sandbeige. Desi am testat foarte putin produsul pe dosul palmei, aveam sa descopar acasa ca e o nuanta perfecta pentru tenul meu. 
Ca sa n-o mai lungesc aiurea in tramvai, parerea mea despre acest fond de ten, cu bune si rele! 
Parti bune: 
  • are intr-adevar un rezultat impecabil!
  • are un finish foarte natural
  • lumineaza fata
  • acoperire medie spre mare, numai bun pentru zilele cand tenul e in santier
  • are rezistenta buna
  • pretul
Pentru ca mi s-a spus ca the ultimate test a fost foarte apreciat, m-am hotarat ca de-acum cand fac review-uri acestui gen de produse (fonduri de ten, pudre, corectoare) sa ma folosesc de el ca sa va arat puterea de acoperire. Asadar, the ultimate test!
Parti rele: 
  • se simte greoi pe ten, clar nu e unul din acele fonduri de ten pe care sa nu le simti pe fata
  • dupa cateva ore, zona T incepe sa luceasca si trebuie aplicata pudra. Nu-l recomand tenurilor grase!
  • cum se dozeaza: este lichid si pentru acest tip de fonduri de ten prefer sa fie dotate cu pompita; tubul lui Affinitone are o gaura mult prea mare si curge prea mult produs si astfel se iroseste
  • m-a iritat: nu stiu ce anume din compozitia lui nu i-a priit tenului meu, cert este ca m-am iritat in zona tamplelor destul de urat
O sa ziceti ca-s nebuna, dar desi m-a iritat, cred c-o sa mai folosesc acest fond de ten si-n timp ce-o sa-l port, o sa fac cruce cu limba sa n-o patesc din nou. Mai doamnelor, va jur ca-n prima zi cand l-am folosit, atat de mult mi-a placut cum se vede pe fata si mi-a dat asa o mare incredere in mine, ca paseam in drum spre serviciu ca o printesa! Pentru asta merita o nota maricica, nu? :)
CALIFICATIV: 8/10
Voi l-ati incercat?