12 februarie, 2012

Review *MAC STUDIO FIX FLUID*

MAC STUDIO FIX FLUID
MAC STUDIO FIX FLUID este singurul fond de ten pe care l-am cumparat de doua ori. De fapt, cred ca este singurul produs de machiaj pe care l-am cumparat mai mult decat o data.
Si cred ca asta spune multe! Asa ca astazi o sa va vorbesc despre experienta mea cu acest fond de ten. 
MAC STUDIO FIX FLUID
Am achizitionat acest produs din magazinul MAC din Baneasa Shopping City si-a costat 125 RON. Fondul de ten vine intr-o sticla si nu este prevazut cu pompa. Dar pentru ca mi se pare destul de greu de folosit turnandu-l, am achizitionat si-o pompa (pretul este cu tot cu pompa) care permite o dozare eficienta a  produsului. Pompa este prevazuta cu un capacel, pentru a nu risca sa se piarda din produs. 
 MAC STUDIO FIX FLUID
MAC STUDIO FIX FLUID
Acest fond de ten este disponibil in foarte multe nuante, iar eu mi-am luat NW20. Cred ca trebuia sa-mi iau o nuanta mai deschisa, insa daca-l aplic si pe gat nu se observa nicio diferenta.  
MAC STUDIO FIX FLUID
O sa va spun pe puncte ceea ce consider ca trebuie mentionat despre MAC STUDIO FIX FLUID:
  • are acoperire medie spre mare
  • este buildable, putand fi aplicat in mai multe straturi desi nu e cazul
  • are un finish mat, cu toate astea oferind luminozitate tenului
  • nu este necesara fixarea lui cu pudra, decat daca aveti un ten gras
  • este foarte rezistent: dupa circa 8-9 ore arata exact ca atunci cand a fost aplicat
  • potrivit atat pentru iarna, cat si pentru vara - nu usuca pielea, nici n-o ingrasa
  • daca aveti portiuni unde se descuameaza pielea, acest produs vi le poate scoate in evidenta ceva mai mult decat va doriti
  • nu este rezistent la transfer: se ia pe telefon si pe haine
  • are SPF 15
  • multa lume il compara cu REVLON COLORSTAY. Nu stiu sa va spun daca e asa sau nu, pentru ca nu l-am mai folosit pe cel de-al doilea de foarte multi ani
  • are un miros cam enervant, dar dispare imediat dupa aplicare
  • nu oxideaza
  • desi are acoperire destul de mare, finish-ul este natural
Sper sa nu fi uitat sa mentionez ceva, insa daca aveti intrebari puteti sa mi le lasati in comentarii. Si acum sa va arat si o poza sa vedeti cum arata aplicat pe fata. 
 MAC STUDIO FIX FLUID
S-ar putea sa vi se para cam galben, insa pentru ca eu am ceva portiuni de roseata pe ten, aceasta nuanta mi le neutralizeaza foarte bine. Oricum asa cum am spus si mai sus, cred ca data viitoare cand il voi cumpara, voi incerca a nuanta mai deschisa. Asta daca va fi iarna :D 
Desi acum folosesc mai mult BB CREAM, acesta este fondul meu de ten preferat din toate timpurile! De cand l-am folosit data trecuta - acum vreo 3 ani - uitasem cat de mult imi place. Culmea este ca MAC STUDIO FIX FLUID are niste caracteristici pe care in mod normal nu le agreez la un fond de ten: finish mat si acoperire mare. 
CALIFICATIV: 10/10