03 ianuarie, 2012

Review *BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*

BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
Despre produsele de machiaj BH COSMETICS am aflat de pe canalul de youtube al Taniei Burr (pixi2woo) si de-atunci n-am mai avut liniste.
Am tot vrut sa dau comanda macar de-o paleta de la ei, insa cum nu sunt mare fana a shoppingului din SUA am renuntat. Oportunitatea a aparut cu ocazia Black Friday cand au avut reducere de 50% la toate produsele. Asa ca mi-am dat comanda de paleta cu 88 culori mate si-o paleta cu 10 blush-uri, paleta pe care-o sa v-o arat acum :D 
BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
Pana in 2011 nu eram mare fana a blush-urilor - aveam doar vreo patru - insa anul trecut parca am luat-o razna la capitolul asta. Mi-am cumparat un sertar plin de blush-uri din care ca sa fiu sincera nu folosesc decat cam jumatate. Anul asta am descoperit blush-urile de la ELF (not a big fan), blush-urile crema de la NYX, pe cele de la AVON si...pe acestea :) 
Deci, paleta contine zece blushuri din care opt sunt mate si doar doua sunt cu particule sclipicioase foarte foarte fine. De cand am primit paleta asta, am folosit prima nuanta de sus aproape in fiecare zi. Este perfecta pentru contur! Imi plac si celelalte nuante, insa unele dintre ele nu sunt foarte pigmentate. Adica tre' sa aplic ceva mai mult produs ca sa se vada cum vreau eu. 
primul rand cu blitz
BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
si fara blitz
BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
al doilea rand cu blitz
BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
si fara blitz
BH Cosmetics 10 COLOR PALETTE*
Per total nu regret absolut deloc ca mi-am cumparat aceasta paleta. A fost ieftina si cred c-o voi folosi cu drag si spor, desi se poate si mai bine de-atat. Daca doriti sa comandati chestii de pe http://www.bhcosmetics.com/, sa fiti pe faza ca uneori au reduceri foarte mari! Cand sunt pe faza, le anunt pe pagina de Facebook a blogului. Daca doriti sa fac un review + swatch-uri si la paleta cu 88 de culori, va rog sa-mi spuneti in comentarii :) 
CALIFICATIV: 7/10