25 octombrie, 2011

review *MAC MSF NATURAL*

review *MAC MSF NATURAL*

am auzit atatea lucruri bune despre pudra MINERALIZE SKINFINISH NATURAL de la MAC incat m-am hotarat intr-un final s-o cumpar.
desi ma intelegeam bine cu pudra HD de la ELF, am zis ca trebuie neaparat s-o am si pe asta. asa c-am platit nesimtita suma de 130 ron pe ea si-acum e a mea! 
aceasta pudra se gaseste in zece nuante (conform site-ului MAC USA) insa la noi n-am vazut decat vreo trei. eu am ales nuanta MEDIUM, care la lumina chioara din magazinul MAC din baneasa - care ma scoate din sarite btw - mi s-a parut ca fiind cea potrivita pentru tenul meu. 
review *MAC MSF NATURAL*
review *MAC MSF NATURAL*
la fel cum am auzit/citit pareri bune despre aceasta pudra, am auzit/citit si destule negative - cum c-ar irita fata si risti sa-ti apara niste cosuri de toata frumusetea de la ea. tre' sa recunosc ca m-am gandit indelung daca sa mi-o iau sau nu si-am avut mari emotii cand am plecat cu ea acasa. o folosesc cam de vreo doua-trei saptamani si n-am intampinat niciun fel de probleme. slava domnului, ca la cat e de scumpa cred ca muream cu aia de la MAC de gat!
cutia contine o cantitate considerabila de pudra - 10 grame si fiind compacta, mi se pare totodata si economica. o compar cu pudra mea pulbere de la LAURA MERCIER care, la o cantitate de 9,3 grame, m-a tinut aproape un an si la care odata cu fiecare aplicare, se irosea o gramada de produs. cred ca pudrele pulbere nu sunt pentru mine :)  
review *MAC MSF NATURAL*
are o textura la fel de fina ca pudra pulbere si nu devine cakey pe parcursul zilei oricat de mult produs as aplica. acum nu va ganditi ca aplic straturi straturi ca sa-l dau jos cu spaclul. folosit cu aceasta pudra, fondul de ten rezista mult mai bine. inca o chestie care-mi place foarte mult este ca o pot folosi si singura. in zilele in care n-am chef sa ma dau cu fond de ten, o folosesc pe ea singura-singurica si tenul arata foarte bine si natural, avand putere de acoperire medie.  nu va pot spune daca ajuta si la matifiere intrucat nu ma confrunt cu aceasta problema. insa gurile rele spun c-ar ajuta :) 
mai jos i-am facut si un swatch, atat cu blitz cat si fara ca sa va puteti da seama cat de cat de textura. 
review *MAC MSF NATURAL*
review *MAC MSF NATURAL*
review *MAC MSF NATURAL*
pentru cele interesate de ingrediente, iata si lista lor: Talc, Nylon-12, Dimethicone, Polysorbate 20, Isopropyl Palmitate, Jojoba Seed Oil, Yeast Extract, Tocopheryl Actetate, Retinyl Plamitate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Magnesium Aluminium Silicate, BHT, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben.
per total, sunt foarte multumita de acest produs. daca nu voi gasi intre timp vreo pudra minune, cred ca-i voi ramane fidela acesteia mult timp de-acum incolo, singura chestie care ma deranjeaza la acest produs fiind pretul. 
CALIFICATIV: 9,5/10
sunt foarte curioasa voi ce pudre folositi?